21 Eylül 2016 Çarşamba

Lina ile ilk deniz tatili

Merhaba,

Her zamanki gibi söze 'yine blogumu uzun zamandır boşladım' diye başlıyorum. Koskoca bir yaz bitti ve biz daha yeni gidip geldik denize.

Ne yaptık peki bu koskoca yaz. Haziran ayı Ramazan olduğu için gezme fırsatımız olmadi. Ramazan bayramından sonra Temmuz gibi bir deniz tatili planlayıp rezervasyon yatırmıştık. Bu arada  ben hala işe başlamamıştım. Temmuz ortasi gibi yıllık izindeyken ve Amasya'dayken izinlerin iptal olup kamu çalışanlarının göreve geri çağrılması üzerine apar  topar yola çıkıp Ankara'ya döndük ve ben kendimi bir anda işyerinde ve  çalışıyor buldum 8 ay aradan sonra.

Lina'yi anneannesine bıraktığım için gözüm arkada değildi ama onu cok özledim ilk iş günümde.

Tabi bu arada Alanya'da yapacağımız tatili iptal etmek zorunda kaldık. Ne eşim ne de ben yıllık izin alamıyorduk çünkü.

Arada  kisa kacamaklar yaptık Ağustos ayında. Bir hafttasonu Kapadokya, bir haftasonu Çorlu (kankimin düğünü için), baska bir haftasonu da Denizli-Aydın-Kuşadası yaptık. Bu geziler tabi biraz gazımızı aldi.

Daha sonrasında  Eylül ayında yıllık izin alip kendimizi  Ege sularına attık.

Alanya'dan vazgeçip bu sefer Marmaris'e gidelim dedik ve doğayla içice bir otel olan Grand Yazıcı Club Turban'i tercih ettik.

Ankara-Marmaris arasi tabi bebekle yolculuk yaptığımız icin 10 saat sürdü. Lina bazen mızmızlandı yolda o bunaldikca ben de bunaldim ve babasiyla yer değiştirdik zaman zaman.

Gel gelelim otele.. Hem agacliklar arasinda olmasi hem denizinin çarşaf gibi olmasi hem de personelinin coooom güleryüzlü ve  profesyonel olmasindan dolayi cok memnun kaldik.  Ayrıca bebek, çocuk dostu bir otel.

Eylül  ayı olması dolayısıyla hava cok sicak degildi. Sabah erkenden denize girmek soğuk geldigiicin biraz isinmasini bekledik. Odada klima hic calistirmadik, balkon kapısını biraz açık bırakmamız yeterli  oluyordu.

Lina denizi cok sevdik. İlk girdiğinde soğuk geldiğinden olabilir biraz mızmızlandı;ama hemen alıştı. Tenteli simitiyle biz nereye gidersek oraya geldi. Zaman zaman kafasini koyup su içinde uyuyakaldi.

Harika bir 4 gece gecirdik. Keske  daha uzun olsaydi tatilimiz diye düşündük.

Kurban bauyraminda da kisa da olsa Amasya'ya gittik yine anneanne ve büyükbabami ziyarete. Lina orayi o  kadar seviyor ki.. ev serin olduğu için uyurken hiç terlemiyor. Anneannemin  kedisiyle kendi çapında oynuyor. Bahçede oturup  kuşları dinliyor. Ee bi de etrafinda onlarca kişi dört dönüyor hanfendinin :)

Öyle böyle derken yazı bitirdik.

Bu yyaz yurtdışı tatili yapamadık ama kuzucukla yaptığımız bu tatil daha da zevkliydi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sizinle tanışmak istiyorum, yazılarınızın sıkı takipçisiyim. Lütfen yazmaya devam edin. Ufaklık Lina ile bu haftasonu ebebek'in Ankarada yapacağı Bebekoloji etkinliğinde buluşabiliriz? Hilton otelinde yapılacakmış.