25 Ekim 2015 Pazar

New York Gezisi: 7. Gün

Bugünün özeti: alışveriş :)

Kültür gezisi kapsamında tüm görülecek yerleri görmüş olduğumuzdan bugünü sadece alışveriş yaparak geçirmek istedik. 

İlk durağımız Brooklyn'deki Target mağazasıydı. Buraya sarı metro hattıyla gelip Atlantic Av-Barclays Ctr durağında inerek ulaştık. Açıkçası istediğim bir alışveriş yapamadım. Yani fiyatlar bence bir Target'a göre pahalıydı. Alışveriş demişken benim CVS'den aldığım birçok ürün de diğer mağazalara göre pahalıydı. Yani CVS'den alışveriş yapmak pek de akıllıca değil :)
Gelmişken yine de bütün marketi gezdik. Hatta marketin bulunduğu alışveriş merkezinin içindeki diğer mağazaları da gezdik. Sonrasında yine sarı metro hattına binip 86 st. durağında inip New York'un belki de en büyük Century 21 mağazına geldik. 

Eğer Century 21'den alışveriş yapacaksınız Manhattan'dakilerde vakit kaybetmeyin derim. Burası bir harika çünkü. Her şey yerli yerinde talan edilmemiş hem de çeşit çok fazla. Ben gerçekten çok beğendim. Dolayısıyla baya bir vakit geçirdim :)

Akşama doğru alışverişe bir son verip New York'dan dönmeden son kez Magnolia Bakery'e gitmek istediğim için metroyla Lincoln Center'a geldik. Buradaki Century 21'in biraz daha yukarısında bir Magnolia Bakery var. Navigasyon sağolsun şaşırmadan bulduk. O muhteşem tatlardan bir kez daha yedim ya :)) oh sefam olsun. 

Akşam oldu, eve dönmeli ve kaç gündür yaptığımız alışverişlerden dolayı biriken poşet poşet malları valizlere yerleştime vakti geldi. Malum, yarın dönüş zamanı.


Hiç yorum yok: