25 Ekim 2015 Pazar

New York Gezisi: 5. Gün

Bu sabah kahvaltıdan sonra evin önünden geçen otobüse binip nereye gittiğini bilmeden şehir turu yaptık. Hem gidiyor hem de navigasyondan nerde olduğumuzu takip ediyorduk. East Village, Lower East Side taraflarını görmüş olduk bu sayede, fakat son durağa gelmişiz haberimiz yok :) Şoförün uyarısıyla indik otobüsten, bu sefer durağın karşısından tekrar bindik.

Amacımız 5th Avenue'ya gitmekti. Otobüsün oraya gitmeyeceğini anlayınca en yakın metro durağında inmeye karar verdik. Gri L hattının 3 Ave durağından metroya binip14St (Union Square) durağında indik. İner inmez çevredeki mağazalar dikkatimi çekti. Hemen Babies R Us'a girdim tabi ki :) Biraz mağaza gezişimizden sonra yine seyyar satıcılardan meyvemizi alıp Union Square Park'ta mola verdik. Hamburgerleriyle ünlü Shake Shack fast foodcusu bu parkta var, ilgilenenlere duyurulur.

5th Avenue

Moladan sonra birazcık da CVS'den alışveriş yapıp 5th Avenue'da yürümeye başladık.

Bu caddede yürümek pek keyifliydi. Yol üzerinde Flatiron Building ve Empire State'i görüp Bryant Park'ta yine mola verdik. Bu arada cadde üzerinde Simit Sarayı'nı görünce bi mutlu oldum. İçerisi de tıklım tıklımdı.



Times Square'e geçmeden görülebilecek yerler arasında Rockfeller Center var. Tabi bu dediğim yerler hep turist kaynayan yerler. Rockfeller da tabi öyleydi. Çok fazla durmadan bi fotoğraf çekip sonunda çok yaklaştığım ve yemek için sabırsızlandığım Magnolia Bakery'de kahve ve muzlu puding molası verdik.



Yeri gelmişken belirteyim, muzlu puding bir harika bunun yanında magic kek ve oatmeal cookie de çook başarılı. Bana cupcake leri biraz fazla kremalı geldiği için denemedim; ama deneyenler güzel olduğunu söylüyor. Aldığınız şeylerin yanına da kahve almayı unutmayın.



Ve sonunda Times Square. Açıkçası hayal kırıklığına uğramadım değil. Ben Times meydanını nedense kocaman bir yer hayal ediyordum. Çok küçük ve yine çok kalabalıktı. Aslında akşam hava karadığında tabelaların cıvıl cıvıl halini görmek isterdim; ama baya yorulduğum için havanın kararmasını bekleyemedik. O meşhur merdivenlerde biz de oturduk. O havayı biz de soluduk.

Bütün gün yürümenin vermiş olduğu yorgunlukla eve dönme vakti gelmişti artık.

Hiç yorum yok: