16 Aralık 2014 Salı

2014'ü Geride Bırakırken

Kooooskoca bir yılı daha devirdik diyelim. Bunu söylemek istemiyorum; ama zaman gerçekten çok hızlı geçiyor. Geriye dönüp blogumu okuduğumda neler yapmışım, hafızamda en çok hangi olaylar kalmış okuyabilmek için böyle bir yazı yazmak istedim.

Bu yıl, blog konusunda performansım çok düşüktü kabul ediyorum. Blog açmamın amacı bir nevi günlük tadında neler yaşadığmı, sevinçlerimi, üzüntülerimi anlatmaktı; ama son yıl bloguma bakacak olursak sanki bir gezi blogu oldu :) Sadece gidip gördüğüm yerleri yazacak kadar vakit bulabildim. İtiraf ediyorum ki bunda instagramın payı çok büyük. Eskiden beri blogunu okuduğum arkadaşlarımla instagramda takipleştiğim için blog olayını biraz dışladık.

Neyse nasıl bir yıl oldu 2014?? 
Allah'a çok şükür fazla sıkıntılı bir yıl olmadı en azından hatırladığım kadarıyla. Sadece bir olay dışında.. Yazın başıma gelen. Başa dönelim her şeyi sırayla anlatayım.

Mutlu karşıladım 2014'ü. Sevdiklerim yanımda, işyerinde huzurluydum. Gayet sakin birkaç ay geçirdik Mayıs'a kadar. Arkadaşlarımız toplanıp İstanbul'dan bize geldiler biz toplaşıp onlara gittik. O iki haftasonumuz çok eğlenerek geçti. O arkadaşlarımızdan ikisi evlendiler ve Amerika vizelerinin onaylanmalarını bekliyorlardı oraya taşınmak için. Uzun süre onay gelmeyince belki de gitmezler diye sevinmeye başlamıştık; ama Şubat ayında vizeleri onaylandı ve Amerika'ya taşındılar. Hepimiz çok üzüldük gidişlerine ama onların gitmesiyle bize de Amerika yolları gözükmüş oldu :)

Heyecanla Mayıs'ın gelmesini bekliyordum; çünkü Barcelona&Valencia gezimiz için heyecanlanıyorduk :)  Tam izne ayrılmama bir hafta vardı ki işyerinde ekibim değişti. Benim için o kadar üzücü bir olay oldu ki kabullenemedim, ağladım çok. Sanki başka bir işyerine gidiyormuşum gibi hissettim. Şimdi düşünüyorum da ne kadar çocukça davranmışım. Ha o ekip ha bu, aynı işi yapıyorum. Çok kısa sürede yeni ekibime de alıştım sonuçta. İspanya gezimiz çok güzel geçti. 4 kişi gittik. Hem Valencia'da hem Barcelona'da ev kiraladık. Akşamları ev keyfimiz süper oluyordu. Dolu dolu 1 hafta geçirdik orda.

Gelecek tatilimiz ise Haziran'da gittiğimiz Amerika tatili oldu. 1 haftada yine dolu dolu Los Angeles ve San Francisco gezisi yaptık. Biraz hızlıca baya yer gezdik; ama istediğim kadar alışveriş yapmaya fırsatım olmadı :(

Temmuz'da ramazan ayı nedeniyle daha çok evde vakit geçirdim. Sıcakta oruç oruç dışarı çıkmak pek keyifli olmuyor :)) 3 günlük Amasya yaptım çokkeyifli geçti kuzenler ve akrabalarla. 

Ağustos'un başında ise Trabzon görevine gittim. 15 güne yakın kaldım ve hemen hemen heryerini gezdim. Önce eşim geldi kaldı benimle sonra kardeşim. Hiç sıkılmadım yani.
Trabzon dönüşünde şüphelendiğim bir durum için test yaptırdım ve sonuç pozitifti ama sevincim iki gün sürdü ve hayatımıza ortak olmadan gitti. Zor bir durummuş, hem fiziksel hem de manevi olarak zarar gördüm diyebilirim; ama her şey gibi bu da geçti gitti.

Kalan yıllık iznimizi kullanmak için Ekim ayı geldi. Her şeyi ayarladık biletlerimizi aldık Maldivler tatili için; ama eşimin son anda yıllık izni onaylanmadı. Çok üzüldüm, sinirlerim bozuldu; ama hayal gibi geçen tatilimizi Kasım ayında gerçekleştirdik. Yılın yorgunluğunu atmak için harika bir fırsat oldu bizim için.

Ve Aralık ayı geldi, artık 2015 için geri sayım başladı. Bir de bu arada ayda iki kitap okumak için kendime söz vermiştim ama yapamadım. 2014 yılında toplam 18 kitap okudum. Her aya 1,5 tane düştü :))

Bazen mutlu bazen hüzünlü bir yılı daha geride bıraktıktan sonra 2015 yılında her şeyin gönlümüzce olması dileğiyle..


2 yorum:

kaslihan dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim. Gezi postlarınızı ilgiyle takip ediyorum. Farklı ve içten tarzınız bir sonraki postu merakla beklememi sağlıyor. Takibe devam ;)

Miss Sensible dedi ki...

@kaslihan, çok teşekkür ederim içten yorumunuz için. Bu sene de bir aksilik çıkmazsa güzel gezi planlarımız var :) Takibe devam :))