3 Eylül 2014 Çarşamba

Bir Ramazan Ayı'nı daha geride bıraktık

Bir Ramazan Ayı'nı daha geride bıraktık.

O sıcak günlerde bazen hiç geçmeyecek gibi gelen zaman su gibi akıp geçti yine. Zaman zaman zorlansam da çok güzel geçti günlerim. İzinli olduğum günlerde evden dışarı çıkmıyordum. Önce acaba ne yemek yapsam diye düşünüp uygulamaya geçiyordum sonrasında pilim bitmeye başlıyor uyukluyordum :)
 Biraz yalnız bir Ramazan geçirdik. Annemler memlekete gittiler, biz başbaşa yaptık genelde iftarlarımızı.
Gece nöbete geldiğim günlerde iftarı işyerinde yapmam gerektiği için yemeklerimi yanımda götürüyordum. Birkaç kişi oruç tutabildiği için akşam işyerinde iftar masası kurup yapıyorduk iftarımızı, çok da zevkli oluyordu. Aynı şekilde sahurumuzu da..
Arada arkadaşlarımızla yaptık iftarımızı dışarda. Bazen de ben kızkıza takıldım bizimkilerle :) Ortaokuldan tanışıyoruz biz, hiç kopmadığı gibi daha da kenetlendi arkadaşlığımız yıllar geçtikçe.
Önce ODTÜ Çatı'ya gittik sonrasında Çukurambar Sütiş'e. İkisinden de çok memnun kaldık. Sohbet muhabbet harikaydı :)
3 günlük bir kaçamak yaptım bir de Amasya'ya. O kadar güzel geçti ki... İlk akşam iftardan sonra hamama gittik. Bir akşam kuzenlerle sahura kadar gezdik dolaştık Amasya'mın güzel manzarasına karşı Çakallar'da semaver keyfi yaptık. Bowling oynadık. Anneannemin güzel bahçesinde her akşam sahura kadar oturup hep beraber sohbet muhabbet süper geçti yani.
Çok huzurlu geçti velhasıl. Hem maddi hem manevi çok rahatladım. 
Daha nice Ramazan Aylarını en güzel şekilde geçirmek dileğiyle..

Amasya, Yeşilırmak

1 yorum:

kaslihan dedi ki...

Amasya ya dair bir post yayınlayabilir misiniz? geçmiş yazılarınızda var mıydı hatırlayadım.