3 Eylül 2014 Çarşamba

Amerika Macerasi: 7. Gün (Son Gün)

Evet, yine geldik süpper geçen bir tatilin sonuna daha. Günler hem çok güzel hem de çok çabuk geçse de evli evine köylü köyüne modunda ögleden sonra 16.30'da uçağımız vardı. Öğlen en geç 13.00'de çıkmamız gerekiyordu. Sabahtan öğlene kadar olan vakti alışverişle değerlendirmek istediğimden  sabah kahvaltı yapmadan evden çıktık ve soluğu bagel'cıda aldik. Bagel'ı cok sevdim, bizim buralarin simiti gibi, arasina krem peynir sürdürdük, domates ve marul koydurduk yanindada taze sıkılmış portakal suyu. Oh mis gibi kahvalti.

Kahvaltinin ardindan ilk durağımız Tjmax. Aslinda ben tişört bakmaya gitmiştim ama aradığım gibi bir sey bulamayinca bebek reyonuna daldım. Carter's in bebek zıbınları  çok tatlılardı, benim halen bebişim olmamasına rağmen dayanamayıp aldim :)

Tjmax'den sonraki duragımız Baby's R Us oldu. Allah'im fiyatlar hem cok uygun hem de cok guzel cesitler vardi. Almam gereken birkac krem vardi, fazla oyalanmadan alip ciktik.

Yol üzerinden birkac markete daha ugrayip en son Daiso Japan'a gittik. KESİNLİKLE gitmeniz gereken bir yer. Her sey genelde 1,5$ ve cicili bicili birçok ürün var. Defterden kaleme, hediye kaplarindan mutfak esyalarina, dosyalardan telefon kılıflarına, kozmetikten plastik tabak ve catala. Anlatamayacagim kadar ürün vardı. Beni bıraksalar 1 günümü burda gecirebilirdim.

Ama vakit bitti :( ve biz havalimaninin yolunu tuttuk. Biz tam zamaninda yetistik; ama ucak bir saat rotar yapti. O bir saat bize nelere mal oldu. Roma aktarmali geldigimiz icin aktarma yapacagimiz ucagi kacirdik. Bir sonraki ucak icin 5 saat kadar bekledik. İstanbul'a indigimizde gece 2'ye geliyordu saat ve biz İstanbul-Ankara ucagini da böylece kacırmıs olduk. Dogru taksiye atlayip otogara gittik ve gece otobüsle Ankara'ya döndük :( 15 saatlik ucak yolculugu yormadi; ama 6 saatlik otobüs yolculugu beni mahvetti. Eve geldigimizde sabah 9.30 gibiydi ve ben o gece iznim bittiği icin gece nöbete gittim.

O kadar yorulmama ragmen bu gezi icin degerdi. Ben cok ama cok sevdim Kaliforniya'yi. Aklim orda kaldi. Belki orda yaşıyor olsam ülkem burnumda tütücek; ama ordaki o düzenli ve kuralli hayati görünce gercekten üzüldüm ülkemin haline, gitgide daha da kötüye giden..