1 Temmuz 2014 Salı

İspanya Gezisi: Barcelona (4. Gün)

Bugün Barcelona'daki son günümüz. Arkadaşlarımızın uçağı sabahtan olduğu için onları kahvaltının ardından uğurladık. Bizim uçağımız gece yarısı olduğundan son otobüsle havalimanına geçmeyi plandık. Dolayısıyla valizlerimizi, evi boşaltmamıza rağmen ev sahibinin iyilik severliği sayesinde evde bıraktık. Hiç acelemiz yoktu gezmek için.

Yavaş yavaş yürüyerek La Rambla'dan aşağıya sahile doğru yürüdük. Kristof Kolomb Heykeli'ni geçerek sahilde bulunan 'Maremagnum' alışverişine vardık. Alışveriş merkezinin etrafında çok sayıda zenci seyyar satıcı vardı. Magnetleri bunlardan almanızı tavsiye ederim; 3te1 fiyatına alabilirsiniz. Alışveriş merkezinde gezdikten sonra sahilden oturup dinlendik ve ardından yine yavaş yavaş yürüyerek Barcelonata bölgesine meşhur plajları görmeye gittik.

Kristof Kolomb
Deniz kum güneş harikaydı; ama bence hava denize girecek kadar ısınmamıştı. İnsanlar nasıl denize girebiliyorlardı şaşırdım.

Barcelonata

Bütün bir günü sahilde geçirdikten sonra akşam yemeği için La Rambla'daki Türk restoranların birine geldik. Bütün bir hafta sadece makarna ve pizza yediğimizden döner yemek çok iyi geldi ve bence gayet başarılıydı.

Son aerobus gece12.30da olduğunda yine caddeki bir cafede oturup dinlendik.

Bir tatilin daha sonuna geldik böylece. Ben Barcelona'yı çok ama çoook sevdim, beğendim. Hiç ayrılmak istemedim. Gezi planı yapanlara tavsiyemdir buralar. Bir de Endülüs tarafını gezersem tadından yenmez o zaman İspanya :)

La Rambla, Barcelona

kaslihan dedi ki...

Endülüs bölgesini ve Elhamra Sarayını görmeyi çok istiyorum. Umarım siz de gider ve gezinizi yayınlarsınız.

Miss Sensible dedi ki...

@kaslihan, ben de çok istiyorum Endülüs bölgesini görmeyi; fakat bu gezide zamanımız yoktu. İnşallah, sadece o tarafı görmek için bir gezi düzenleyip gerçekleştirirsek mutlaka blogumda paylaşırım.