10 Temmuz 2014 Perşembe

Amerika Macerası: 2. Gün

1 haftalık gezi boyunca hiç totomuzun üstünde oturmadık desem yeridir. Gezi rotası olarak Los Angeles'dan sahil boyunca San Francisco'ya yol üzerindeki yerleri gezerek çıkmak ve dönüşte Yosemite Milli Parkı'na uğrayıp daha içten bir yoldan dönmek vardı.

Santa Monica'dan geçerek başladık gezimize. İlk hedefimiz 'Camarillo Premium Outlets'di. Ben alışveriş bakımından çok heyecanlıydım. Özellikle bazı markaların çok ucuz olduğunu duymuştum ve düşündüğüm gibi olduğunu gördüm. İlk mağazamız Gap'di ve gerçekten Türkiye'ye göre çok ucuzdu. Resmen talan ettim. Aynı şekilde Timberland'de oldukça ucuzdu. Orayı da eşim talan etti. Tommy Türkiye'ye göre ucuz olmasına rağmen beklediğim ucuzlukta değildi. New Balance ve Converse'de bence ucuz değildi. Aynı fiyatlara Türkiye'de de bulmak mümkün. Crocs'lar buraya göre gayet ucuzdu. Ordan da 4 tane ayakkabı aldım :)) vaktimiz kısıtlı olduğu için her mağazaya giremedik. Aslında böylesi daha iyi oldu yoksa oldukça para harcardım :)

Amerika ganimeti Crocslarımız :)
 Alışveriş'te umduğumuzdan daha fazla vakit geçirmiş olarak tekrar yola çıktık. Santa Barbara 2. durağımız oldu. Şirin bir kasabaydı burası. Ana caddesinde yürüdük. Sırayla birçok büyüklü küçüklü dükkan var. Alışverişi burda Marshall'da devam ettik. Guess, Calvin Klein, Esprit, Kenneth Cole gibi markaların güneş gözlükleri oldukça ucuzdu. Almasam olmazdı :)
Santa Barbara, CA

Santa Barbara (duyduğuma göre) Kaliforniya'da hıristiyanlığı yaymaya başladıkları ilk yermiş. Onun için baya eski bir kilise var. Zaten adı da Old Mission diye geçiyor. Geç kaldığımız için kilise kapanmıştı içine giremedik. Akşam olmadan diğer göreceğimiz yerler için yola çıktık.

Solvang City, CA
Solvang City, yine yolumuzun üzerinde küçük bir Danimarka kasabasıydı. O kadar sevimli bir yerdi ki hayran kaldım. Küçük küçük yel değirmenleri vardı. Kafeleri çok hoştu. Hediyelik eşya dükkanlarında minyatür kahve takımları vardı. Fiyatları pahalı olmasına rağmen almamak içten değildi. Burda da biraz dolaşıp kahve molası verdikten sonra artık ilkgün konaklayacağımız Morro Bay için devam ettik. Morro Bay'e varmadan hangi kasabada olduğunu unuttuğum bir sakız duvarına uğradık. Daracık bir sokak ve sokağın her iki duvarı sakız dolu. Biraz mide bulandıran bir görüntüydü; ama oldukça ilginçti. Biz de sakızımızı yapıştırdık :))

Solvang City, CA

Solvang City, CA

Bubble Gum Alley, San Luis Opispo, CA
Geç vakit vardık Morro Bay'e ve hemen dinlenme faslına geçtik.

Hiç yorum yok: