17 Haziran 2014 Salı

İspanya Gezisi: Barcelona (1. Gün)

Valencia gezimizi tamamladıktan sonra asıl görmek istediğimiz şehir Barcelona için sabah kahvaltısının ardından yola çıktık. Yine paralı ve çok pahalı olduğunu bildiğimiz otobanı kullanmadan normal yoldan gittik. Yolculuk biraz uzun sürdü. Yine McDonalds'larda mola verdik :) Öğleden sonra vardık Barcelona'ya. Kiralık arabamızı vermemize daha vakit olduğu için tolpu taşımayla gitmenin zor olduğu 'Tibidabo'ya gidelim dedik.

Tibidabo Tepesi, Barcelona

Tibidabo, Barcelona


Tibidabo yolu acayip kıvrımlı bir yoldu. Bana biraz Uludağ'a çıkıyormuşum izlenimi verdi. Yukarı çıktıkça şehir ayaklarımızın altındaydı ve bu güzel manzarayı izleyen çok güzel evler vardı. Tibidabo'da görkemli bir kilise ve küçük bir lunapark bulunuyor, nefis Barcelona manzarası da tabiki :) Lunaparktaki rengarenk dönme dolap beni mest etti. Böyle sanki çocukluğuma gittim ve acayip binme isteğim geldi :)) Bizimkileri de ikna ettikten sonra kişi başı 2€ vererek dönme dolaba bindik. Bizimkiler o kadar yüksekten tırsmadılar değil; ama ben çok eğlendim. Bol bol fotoğraf çekindikten sonra hem arabayı bırakmak hem de kiraladığımız eve yerleşmek için merkeze döndük.


Burda da evimizi 'www.airbnb.com'dan kiraladık. La Rambla Caddesi'nin bir arka sokağında balkonu 'Mercat de La Boqueria' ya bakan şirin mi şirin bir evimiz vardı. Eve yerleşmenin ve biraz dinlenmenin ardından soluğu bu pazar yerinde aldık. Çeşit çeşit meyveler, sebzeler, çikolatalar, meyve suları vs. bulunan pazarda kendimizi kaybettik :) Sonrasında İstiklal Caddesi tadındaki La Rambla Caddesi'nde turladıktan sonra marketten alışveriş yapıp yemeğimizi evde yapıp karnımızı doyurduk. Sonrasında çay, çekirdek ve cips keyfiyle geceyi sonlandırdık.


Mercat de La Boqueria, Barcelona


2 yorum:

Syhn dedi ki...

hiç ispanyaya gitmek istemiyorum ki ben. yok yani hiç kıskanmadım. hiç sinir falan olmadm sana :s
:@

:*

Miss Sensible dedi ki...

@Syhn; bosver hic guzel bir yer diil zaten. Gitmene hicccc gerek yok zaten :D