8 Nisan 2014 Salı

Visco yatak sorunu (çözüm)

"Visco yatak sorunu" başlıklı postumda evlenirken İşbir'den aldığımız Visco yataktan hiç memnun olmadığımdan bahsetmiştim. O postla ilgili birçok geri dönüş aldım. Mail atanlar hep sonrasında ne olduğunu soruyordu. Herkese cevap verdim; ama birkez daha yazmakta sakınca görmüyorum.

Visco yatağın çok meşhur zamanlarıydı sanırsam biz aldığımızda. Fiyatı gayet yüksekti ama kafaya taktım ya alıcaktık. Kullanmaya başlamamızın üzerinden 5-6 ay geçmesine rağmen hiç alışamamış, her sabah sırt ve bel ağrısıyla uyanıyordum. Baktık olacak gibi değil İşbir'i aradık, onlar da bize bir yetkili gönderdiler. Baktıklar ki biz yatağı ters kullanıyormuşuz. Visco tarafını değil normal sünger olan tarafını çevirmişiz.

Neyse aradan zaman geçti biraz biraz alışmaya başladım ben. Her sabah sırt ve bel ağrısıyla uyanmıyordum; ama eğer biraz fazla uyursam yine müthiş bir ağrı oluyordu sırtımda. Bunu bir müddet göz ardı ettim; fakat muzdarip olduğum bir husus daha vardı ki o hiç geçmedi. Visco yatak terletiyordu. Sinüzitim olduğu için doktor bana visco yastık kullanmamı söylemişti. Ensede terletme yaptığı için sık hastalanmama neden olur diye. Aynı şekilde visco yatak da terletme yapıyordu, sonradan üşümeme neden olan..

Ve bunun üzerine eşim belinden rahatsızlanınca (müthiş beli ağrımaya başladı o aralar) visco yatakta hiç yatamaz oldu. Doktor da zaten visco kullanmaması gerektiğini söyledi.

Böylece biz yeni yatak arayışına girmiş olduk. Açıkçası verdiğim paraya acıdım; çünkü 1 sene bile kullanamadık o yatağı. Bir sürü yatak inceledik; ama en sonunda full ortopedik yaylı yatak aldık. Üzerinde visco pedi olanlardan tamamen uzak durdum. Hem de gayet uygun fiyata Mondi'den.

Şimdi yatağımdan o kadar memnunum ki ne terletme yapıyor ne de bel ağrısı..


Hiç yorum yok: