14 Ocak 2014 Salı

2014'ün ilk kaçamağı: İstanbul

Esenboğa Havalimanı, pushback yapan uçağı izlerken

Evet, yine bir gezi programı ve yine ben. Bu sefer hedef İstanbul'du, gezmeye doyamadığım şehir.Fikir arkadaşlardan çıktı, gelin hep beraber gezelim dediler. Tam 8 kişi, 2 günü hep beraber geçirdik. Sabah Esenboğa'dan Gökçen'e uçtuk. Bizi aldıkları gibi Maşukiye'ye götürdüler. Hep gitmek istediğim bir yerdi. Yazın daha güzel oluyormuş öyle dediler. Şimdi bile çok şirindi, kahvaltı yaptığımız mekanda sıcacık sobamız yanıyordu. Kahvaltı çok lezizdi. Kahvaltı ve ardından yürüyüşten sonra İstanbul'a döndük.

Maşukiye, Saklı Bahçe

Maşukiye
 Sıradaki destinasyon yine benim daha önce görmediğim Hidiv Kasrı idi. Ne muhteşem manzara, ne huzurlu bir yerdi. Hava soğuk olmasına rağmen bir sürü gelin vardı fotoğraf çekimi için gelen. Biz de yürüyüş yaptık, fotoğraf çekindik, oturup manzara izledik.

Hidiv Kasrı, İstanbul

Artık akşam olmuş ve karnımız yine acıkmaya başlamıştı. Daha önce kahvaltı yaptığım ve hem konum hem de yemekler olarak çok beğendiğim "Filizler Köftecisi"ne gittik. Kız kulesi eşliğinde yemek harikaydı.

Kız Kulesi, İstanbul
Yemek faslı bitmedi :) Eve dönmeden önceki son noktamız ise Bebek oldu, waffle yemek için. Güneş waffle'da hem waffle hem sahlep keyfi yaptık. İkisi de kesinlikle çok lezizdi. Bebek parkında yürüyüş yaptıktan sonra eve (arkadaşlarımıza) döndük. Muhabbete, yemeye içmeye evde devam ettik :)

Güneş Waffle, Bebek
 Ertesi gün evde durduk diyebiliriz. Kahvlatıyı ve akşam yemeğini evde yedik en azından :) 8 kişiyle evde muhabbet gerçekten keyifliydi. Arada "İstanbul Akvaryum"a gittik. Gezmeyi çok istiyordum orayı, dedikleri kadar güzelmiş gerçekten. İlk akvaryum ziyaretimi Sentosa Adası,Singapur'da Under Water World'ü gezerek yapmıştım. Bizimki de en az onlarınki gibi başarılı olmuş. İşte akvaryumdan birkaç fotoğraf..

İstanbul Akvaryum, Aqua Florya

Ve böylece dolu dolu iki gün geçirmiş olduk. Giderken sadece amaç eğlenmek ve beraber vakit geçirmekti. Geldikten sonra öğrendik ki grubumuzdan bir çiftimizin Amerika vizesi onaylanmış.. Birkaç güne kadar gidiyorlar, orada yaşamak için.. Allah yardımcıları olsun..