7 Ocak 2014 Salı

2014 gelmiş bile!

Çok isterdim her zaman yaptığım gibi 2013'ün son günlerinde geçtiğimiz yılı değerlendirme ve gelecek yıl ile iglili bir post yazmayı; ama nedense pek içimden gelmedi bu sene. Olsun ben de en azından yeni senenin şerefine bir yazı yazayım istedim. Gezi yazılarına biraz mola verip "günlük stayla"ya geçiş yaptım.

Bakalım bakalım ne yapıyorum ben son günlerde.

2013 bitmeden memleket turu yaptık. İki günlüğüne Amasya'ya gidip geldik. Bol bol akraba ziyareti, kahvaltılar, çaylar, kahveler. Bol muhabbet, bol gülme. Dolu dolu 2 gün geçirip döndük

Amasya

Geçen sene yılbaşına Moskova'da girmiştik. Artık ondan mıdır bilmiyorum; ama 2013 bizim yerimizde pek durmadığımız bir yıl olmuştu. Bu sene evimizde karşıladık yeni yılı, anne baba, meyve, kuruyemiş, oyun ve tv şeklinde. Umarım tüm sene evde oturmayız :)

Tepe Prime, Ankara
Yılbaşı süslemelerine de ayrıca bayıldığımı belirtmeliyim.
Yapacak hiçbir şey bulamazsam kendimle oyalanıyorum telefonda :)


#momentcam

İştahımın baya arttığı bir dönemde olsam gerek. Akşamları cips, kuruyemiş, tatlı, mısır, kestane..........(uzar gider) çayın yanında eşlik ediyorlar bana. Yine öyle akşamların bir tanesinden.


Çok soğuk bu sene Ankara. Artık gündüz -2'lere hava ısındı diyoruz :) Bir sabah nöbet çıkışı kar yağmış gibi olmuştu her yer. Buzzzz
Ankara
6 aylık radar maceramdan sonra gönlümde hep olmak istediğim yerde kuledeyim artık. Yessss!! Ve bir gece nöbetinden.

Yaramazlık yapmayın emi uçaklarım :p

Son günlerdeki bir diğer saplantım ise "kelimelik" oyunu. Müptelası oldum resmen. 

Yine bol bol kitap okuyacağım bu sene, bol bol film izleyeceğim. 6 aydır resmen uğramadığım spora tekrar başlayı düzenli yapacağım.

Bir de inşallah başka haberler (?) vereceğim size 2014'de :)

2 yorum:

Miniature dedi ki...

Bebek mi bu haber :p

Miss Sensible dedi ki...

Henuz bebek haberi yok sekerim, olunca veririm :))