28 Ağustos 2013 Çarşamba

Kısa Bir Mola: Bursa & Cumalıkızık

Bütün bir yaz geçmiş ve ben bir tek post hazırlamamışım bloguma. Acaba sebebi tüm yaz Ankara'da olup da bir yere gitmeyişim olabilir mi? :)

Of o kadar sıkıldım ki artık, bir an önce şu yıllık iznimin günü gelse de tatile çıksam.

Neyse arada iznimin haftasonuna geldiği zamanlarda kısa kısa geziler yaptım da bu yazı öyle kurtardım.

Bunlardan bir tanesi de geçen hafta düğün bahanesiyle gittiğimiz Bursa'ydı. Bursa'yı o kadar çok seviyorum ki. İstanbuk'dan sonra gezmeyi sevdiğim 2. şehir.

Cumartesi sabah 8.30 gibi ben nöbetten çıkınca yola çıktık. Nöbetten çıktığım ve uykusuz olduğum için o gün çok gergin ve huzursuzdum. Arabada uyuyamadığım için de benim için çekilmez bir yolculuk oldu. Neyse öğleden sonra vardık Bursa'ya ve düğünden önceki ilk istikamet Ulu Camii ve çevresindeki çarşılardı :)

Koza Han
Tabi oraya kadar gidipte Koza Han'a uğrayıp şal almadan ve simit&gazoz yapmadan dönülmezdi :)

Koza Han'da simit keyfi

Kısa bir gezmenin ardından hazırlanmak için kalıcağımız yere gittik ve hiç dinlenmeye fırsat bulmadan saçı başı yapıp doğruca düğüne geçtik.


Saçıma (burda belli olmasa da) maşa yaptım ve şekil vermeden sadece açık bıraktım.

Düğün baya eğlenceli geçti gece 12'yi geçiyordu bittiğinde. Hepimiz çok yorulmuştuk.

Ertesi gün için kahvaltıya Cumalıkızık'a gidelim diye anlaştık. Saat 11 gibi ordaydık. Muhteşem bit kahvaltı yaptık, Narlı Bahçe'de.

Narlı Bahçei, Cumalıkızık
Cumalıkızık

Cumalıkızık gezimizin ardından arabayla panoramik (!) Bursa turu yapıp evimize döndük.

Tarihi Ulu Çınar
Dolu dolu iki gün geçirdiğim için pek bi mutlu ayrıldım.

Not: Telefonla ve profesyonel makinayla çekilen fotoğrafların arasındaki fark nasıl belli değil mi?

2 yorum:

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Bence de postlarına bu kadar ara verme. Makine gerçekten çok fark ediyor. Cumalıkızık'taki kahvaltı da ne güzel göründü gözüme akşam akşam

Şirin ulusoy can dedi ki...

Bursa ya da gelinmiş gezilmiş.. Hiçbir yer kalmadı artık vildancım.. Maşallah size.. Harikasınız.. Bu yaşa bu kadar yer sığdırmak takdire şayan.. Enerjiniz hiç bitmesin vildancım