13 Mayıs 2013 Pazartesi

Sizce Hangisi?

Birisi "Pazartesi Sendromu" mu dedi? :))

Evimden oturmuş, nescafemi yudumlarken ve fonda "Tombe La Neige" varken yazıyorum bu satırları. Vardiyalı çalışmanın güzel yanlarından biri de bu olsa gerek.

Ve uzun süredir gezi yazısı haricinde bir yazı yazıyorum bloga, büyük gelişme :)

Ee gelelim sadede.

Ben bir saat alıcam, iki gündür bilgisayar başında seçim yapmakta zorlanıyorum. Aslında gidip denesem daha çabuk karar veririm di mi; ama üşendiğimden çıkasım gelmiyor.

Instagramcılarla zaten paylaştım ve fikirlerini de aldım; ama bir de burada paylaşmak istedim. Dün tam iki seçeneğe indirmiş ve birine karar vermişken bir tane daha buldum ve aklım karıştı.

Kaynak
İlk beğendiğim buydu. Aslında beyaz kordonlu istediğim için beni cezbetti. Sonra Guess'in saatlerine bakarken bunu beğendim;

Kaynak

Ve kararımı vermiş gibiydim bu olucaktı; ama hala içimde bi huzursuzluk vardı. Sonra yine saatleri karıştırıken (amazon'da) şunu gördümm

Kaynak
İşte bu dedim benim istediğim saat. Hem beyaz kordonlu hem "rose-gold" dedikleri pembe altın renginde. Sadece "Kenneth Cole" olması kafamı karıştırdı. Saatlerini bildiğim bir marka değil ama görüntü olarak çok hoş.
Deri kordon çabuk yıpranır diyorlar; ama ben zaten hergün aynı saati takmıyorum ve çok çok yıpranırsa da değiştiririm diye düşünüyorum.

Ben sonuncudan yanayım. Bakalım bakalım siz hangisini beğendiniz?


Beklediğime değdi, saatim geldi :) Yakından daha da hoşuma gitti.


3 yorum:

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

derı kordonlu saatlerı kullanamıyorum cok el yıkadıgımdan olabılır :) her gun aynı saatı takmasam da kokusu ve ıslanınca kı halı :)) ama sen hangısı olur sa olsun gule gule kullannnnn :)) sevgıler

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

taşlılar büyük sorun çıkartıyo kuzu
ablam guess kullanıyor kaç kere tamire gitti anlatamam ne kadar dikkat etsende muhakkak düşüyor
en sonuncu süper pembe altın ve beyaz ikilisi güzel duruyo
sade ve şık
kenneth cole diyorum

Miss Sensible dedi ki...

@kokoş kelebek, derinin öyle bir sorunu var kabul ediyorum :) teşekkür ederim canım tavsiyen için.

@kova kadınıyım ben, taşlılar hakkında genelde öyle diyorlar, ben de kararımı verdim sayılır, kennethncole diyorum :) öptümm