30 Mart 2013 Cumartesi

Son 2 Haftada

Geçtiğimiz son 2 haftada yılların yorgunluğunu attım diyebilirim.

15 aydır devam eden "Hava Trafik Kursu"mu 1.likle bitirdim :)
Mezuniyet töreninde dönem arkadaşlarımı temsilen konuşma yaptım, diplomamı genel müdürümüzden aldım.



15 aydır gerçekten çok emek verdiğim işimi bana sevdiren kursu 1.likle bitrmek gerçekten gurur vericiydi. Bu 15 ayın yorgunluğunu is 2 haftalık tatille çıkardım.

İlk haftasında evde ya da annemle gezmelerde geçirdim.
İkinci haftasında ise eşimin memleketine Manavgat'a gittik. Bir gün bile evde oturmadan gezdik. Uzun zamandır hasretini çektiğim bir tatil oldu benim için.

Instagram'dan takip edenler fotoğraflardan bolca gördüler ama bunlarda sizler için gelsin..

Titreyen Göl, Side
Apollon Tapınağı, Side

Antik Tiyatro, Side
Oymapınar Barajı
Aspendos
Perge
Oymapınar Barajı
Manavgat Şelalesi
Alanya Kalesi
Tiritçi Mithat, Konya
Konya'da mutlaka ve mutlaka "Tiritçi Mithat"a uğrayın.

Daha koymak istediğim o kadar çok fotoğraf var ki.. Belki diğer yazılarda gezdiğimiz yerlerden ayrı ayrı bahsederim.

Tatil yarın bitiyor. Pazartesi iş başı.

Her güzel şeyin neden bir sonu olur ki..

2 yorum:

S&A dedi ki...

Canım tekrar tebrik ediyorum maşallah hakettin sen bu tatili :) Ne güzel yerleri gezmişsiniz.Bişey sorucam nerelerde yiyeceğinize,nereleri gezeceğinize nasıl karar veriyosunuz?yazın biz de arabayla balıkesir tarafna gidicez şimdiden plan yapmaya başlıyıcam da :)

Miss Sensible dedi ki...

Canımcım çok teşekkür ederim. Sana faceden mesaj atayım olur mu?