30 Mart 2013 Cumartesi

Adana & Mersin & Hatay Gezisi Vol.III

Hatay'daki 2. günümüzde sabah kahvaltısının ardından benim çok merak ettiğim Samandağ ilçesine gittik. İlçeye geldiğimizde hiç hayal etmediğim bir manzarayla karşılaştım. Yollar o kadar kötü, her yer o kadar bakımsızdı ki.. Arabadan hiç inmeden (çünkü gerçekten gezilecek gibi değildi) Çevlik mevkinde bulunan "Titus Tüneli" ne gittik.


İnsanoğlunu yaptığı şaheserlerden biri bence bu tünel. Ben ucundan bakmakla yetindim. İlerisi karanlık olduğu için gitmeye korktum :) Rivayete göre dünyanın ilk tüneliymiş burası.


Tünel gezimizin ardından deniz kenarına geldik. Hava o kadar rüzgarlıydı ki (gerçekten uçmama az kalmıştı) çok fazla dışarıda dolaşamadan Adana için yola çıktık.

Sabancı Merkez Cami

Adana'ya vardığımızda akşam olmak üzereydi. Hava serin ve rüzgarlıydı. Arabayla şehir turu yapıp, rahmetli Sabancı'nın yaptırdığı bu muhteşem camiyi ziyaret ettikten sonra acıkan karınlarımızı doyurmak için methini çokça duyduğumuz "Kebapçı Mesut"un yolunu tuttuk.

Kebapçı Mesut
Yoldan geçerken görsem ve methini bilmesem kesinlikle uğramıyacağım bir yer olurdu kendisi; çünkü dışarıdan görünüşü o kadar salaş ve o kadar viran bir yer gibi duruyor ki..İçeriye girdiğimzde bütün duvarlar ünlülerin fotoğraflarıyla dolu. Hatta birçoğu çok gençken de gelmiş, baya nostaljik yani :)
Yemeklerine gelince.. Kesinlikle şimdiye kadar yediğim kebapların en lezzetlisiydi..

Yemeğin üzerine tatlı yemek isterseniz de "Tatlıcı Gönül Kardeşler"e mutlaka uğrayın.

Tatlıcı Gönül Kardeşler

Bence hepsinin tadına bakmalısınız.. Hala tatları damağımda..

Geceyi Adana'da geçirip ertesi sabah Ankara'ya döndük ve doğruca işe gittim.
Ve böylece bir gezimizin daha sonuna geldik.

2 yorum:

essra dedi ki...

yemelikler ne tatlıymış..

Miss Sensible dedi ki...

@essra, insanın iştahı kabarıyor di mi? :))