12 Aralık 2012 Çarşamba

Yeni Yıl Hazırlıkları: Moskova :)

Biz bu sene kocişle bir delilik yapıp yeni yılı Moskova'da karşılmaya karar verdik :)

Bu planı yaptığımız günlerde buralar hala sıcacıktı. Yeni yılda ne yapalım derken neden yurtdışına gitmiyoruz dedik. Sonra acaba nereye gitsek diye düşündük.
Tatilimiz 4 gün olunca çok uzaklara gitmemeye karar verdik ve farklı bir deneyim olsun diye de Moskova'yı tercih ettik :)

Şimdi Ankara'da bile üşürken ve şu sıralar Moskova'da gündüz sıcaklığının -9 derece olduğunu düşünürken bile içim üşüyorrr :))
Farklı bir deneyim olsun kışın gidelim dedik ama donmadan dönersek iyi :))

Ben bu sıralar nereler gezilir, neler yenir gibi gezi planı hazırlığı içindeyim. Herkes evinde yeni yıl hazırlıkları yaparken ben her akşam bilgisayar karşısında o site senin bu site benim okuyor ve not alıyorum :)

Eee şimdi söyleyin bakalım, Moskova'ya gidip gezeniniz varsa el kaldırsın. Her türlü bilgiye ihtiyacım var. Gerçekler çok acı biliyorum, donacağım oralarda, gezmek belki de işkence gibi gelecek :((

Özellikle görmeden, almadan yemeden gelme diyeceğiniz şeyler var mı??

4 yorum:

tubitos dedi ki...

canım süpersiniz şimdiden mutlu yıllar..

Miss Sensible dedi ki...

@tubitos, teşekkürler güzelim sizlere de mutlu bir yıl diliyorum.

Grace Happy dedi ki...

bızde ole ıstemıstık sonra kopenhag dedık sımdıde son olarak zurıhe gıdıyoruz:)

Miss Sensible dedi ki...

@Grace Happy, aa sizinki de güzelmiş en azından Moskova'dan daha sıcak olur :) şimdiden iyi tatiller :)