23 Aralık 2012 Pazar

2012'yi geride birakirken..

Yine kocaman bir yili geride biraktim, bu sefer dolu dolu ve sevdicegimle..
Benim icin gercekten cok verimli gectigine inandigim bir yil oldu.
Düsündümde bakalim neler olmus bu yilda:

Her seyden once sevdigim adamin yanimda oldugu bir yildi. 2011 yilinin yarisini bekar diger yarisini evli olarak gecirdigimden tam aanlamamistim evlilik hayatini; ama bu yil hep beraber oldugumuz lk senemizdi. Evli olmak cok guzel bir sey, yaninda sevdigin ve anlastigin bir insanin olmasi, sana her konuda destek olmasi paha bicilmez..Allah'im bana ve kocama once saglik, huzur, mutluluk, bol kazanc ve beraber gecirecegimiz nice yillar nasip etsin..

Denizli'deki isimi 2011 Haziran ayinda evlenince birakmistim. Birkac ay gectikten sonra simdiki isime girmistim. 2012 yilini yeni isimde gecirdim ve havacilik sektorune girdigime o kadar memnunumki keske mezun olur olmaz bu ise baslasaymisim. Bu seneyi egitimle gecirdik ve insallah 2013 Mart'inda "Yes, I'm an air traffic controller diyebilecegim :) ve cok sevdigim gercekten hergun severek gittigim isimde simulasyon yerine gercek ucaklara direktifler verip isimi kazasiz belasiz yapmaya calisacagim.

2012 yilindaki "is dilegimden" sonraki en buyuk dilegim ev almakti. Arabami bekarken aldigim icin (babama birkez daha buradan tesekkur ediyorum) evlendigimizde bize ev almak kalmisti. Evet, biz 2 ay once ev aldik ve yeni evimize tasindik :) Allah'im yeni evimizde huzur ve mutlulukla oturmayi nasip et..


Bu sene yuksek lisansi bitirdim.  O kadar mutluyum ki bunu basaryla gerceklestirdigim icin.. Derslerimi bitrdikten sonra tam tez asamasindayken Denizli'de ise girmis ve okuldan ayri kalmistim. Tezimi bitirebilmek icin her iki haftada bir Ankara'ya gelip hocamla calisiyorduk. Benim icin okadar yorucu oluyordu ki.. Bir de ustune evlilik gelince sorumlulugum iyice artinca tez hic bitmeyecek sanmistim. Tez savunmami basariyla gecip diplomami oldum. Gercekten kendimle bu konuda gurur duyuyorum :)

Gezmeyi sevdigimi inkar etmiyorum:) kim sevmez ki.. Turkiye'de gormek istedigim yerlerin neredeyse hepsini bekarken ailemle gezmis ve hizimizi alamayip son birkac senedir her yaz tatilinde yurtdisinda en cok gormek istedigimiz yerlere de gitmistik. Ailecek gezmekten cok keyif aliyordum. Sukurler olsun ki kocamla da gezi konusunda cok iyi anlasiyoruz :) 2012 yilinda yillik iznimin olmamasina ragmen ne zaman 3-4 gunluk tatilim olsa kocacim bir gezi ayarladi.. Kisin Abant, ilkbaharda Bodrum&Cesme, yazin Bosna Hersek&Dubrovnik, kisin (önümüzdeki hafta) Moskova :) yillik iznim olmadan bir sene icine yine de bu kadar gezi plani sigdirabildigimiz icin gercekten mutluyum ve kocacima sonsuz tesekkur ediyorum. 2013 yili da insallah gezi konusunda cok verimli gecer :)

Allah'a sükür hicbir seye bunalmadigim, neredeyse butun isteklerimin oldugu bir yil oldu 2012. İnsallah 2013 beni hayal kirikligina ugratmaz..

Nesemin bol, sagligimin yerinde, huzur ve mutlulukla gecirecegim bir yil olsun istiyorum. İsimde cok basarili olayim, yeni yerler goreyim, ailem ve kocam hep yanimda olsun.. İs sayesinde edindigim guzel arkadaslarimla bu sene de guzel gunler gecirelim. Ve 89 puanla B seviyesinde kaldigim KPDS sinavindan 90 ustu puanla A seviyesine ulasacagim bir sinav yili olsun 2013 :))))

6 yorum:

GÜZİN dedi ki...

Nekadar güzel yazmışsın, maşallah diyelim 2012 senin için çok güzel bir yıl olmuş canım, benim içinde gayet güzel bir yıl sayılır:) darısı 2013 e daha daha güzel yıllarımız olur inşallah..moskova fikri süper, gelince bol bol yazarsın insalah bekliyoruz canım:)

SvGLove dedi ki...

Tatlim, maasallah sana, size! Nasil guzel bir yil gecmis oyle; dolu dolu ve mutlulugun baskin oldugu. Sen anlattikca ben de kendi yaptiklarimizi dusundum, not etmek mutluluklari:)
Daha iyisi 2013'te olsun canim:)

S&A dedi ki...

Ay canım sen 89da mı kaldın :) çoık kötü olmuş,inşallah 90 üstü alırsaın bu yıl,benim hedefim de C'den B'ye yükselmek :) 2013 güzellikler getirsin canım..

Miss Sensible dedi ki...

@Güzin, canım gercekten güzel bir yıl olmuştu 2012, darısı 2013'e :) inşallah hepimizin cok mutlu huzurlu yılları olur. Moskova'dan gelince mutlaka yazarım. Öpüldün :)

@Svglove, pıtırcık hepimize masallah diyelim :) bence mutlaka sen de not et hatta bloga, okumak için sabırsızlanıyorum :)

@S&A, canım benim yaa inşallah ikimiz de bu yıl hedeflerimizi gerçekleştiririz; ben bir türlü A olamıyorum. Insallah sn B olursun :)

Ayshe Rose dedi ki...

ben de 2012'nin 2.yarisini evli gecirdim. Insallah Allah bize eslerimizle saglikli uzun omurler nasip etsin.

Sevgiler,

http://www.stylishtimes.net

Miss Sensible dedi ki...

@Ayshe Rose, evlilik güzel şey. Allah daha nice mutlu yıllar geçirmek nasip etsin. İyi seneler :)