24 Kasım 2012 Cumartesi

Yine aylardan Kasım

Kasım ayını seviyorum. Sebebi bu ayda doğmuş olmam olabilir.
14 Kasım doğumgünümdü; ama işlerdeki yoğunluk nedeniyle çok özel bir doğumgünü kutlaması yapamadım :( Günler çabucak geçiyor. 26 yaşımı da geride bıraktım.. Düşününce çok garip geliyor, ne kadar da büyümüşüm..
Ama kendimi hiç bu yaşta hissetmiyorum nedense :)
Bu ay baya yoğun geçti. Geçen ay taşındık :)
Taşınmaydı, yerleşmeydi bir de araya kurban bayramı girdi derken evden başka bir şeyle ilgilenemedim.
Eve yerleştim bu sefer de ev görme davetlerim başladı :)
3 haftadır her haftasonu misafir ağırladım, bugün de öyle :)
Kalabalık sofraları seviyorum; ama günün sonunda ayakta duracak halim kalmıyor.

Sonbahar Ankara'ya  ne de yakışıyor.. Bi sonbahar bir de kış herhalde Ankara'ya yakışan mevsimler.. Kış geldiği için de yine AVM gezileri başlar bizim için.. Soğukta nereye gidicez ki başka.. Kızlarla Ankamall'deki son gezimizde Mr. China'da yedik.. Hayatımda yediğim en acı yemekti herhalde.. Ağzım dudaklarım kavruldu sonuna kadar yiyemedim zaten :)

İşte böyle sevgili günlüğüm.. Ha bu arada dün itibariyle bir aydır ara verdiğim spora tekrar başladım. Şu an hamlamış durumdayım :D





















8 yorum:

Droplet dedi ki...

Küçük arı güzeldir. Severerk okumustum ;)

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Ama ben eteklerine bayıldım ki:) İlk kombin özellikle süper. Ben hiç bu boy bulamadım nereden bu güzel etekler?

Miss Sensible dedi ki...

@ droplet, ben yeni basladim kitaba. Herkes guzel oldugunu soyluyor :)

Miss Sensible dedi ki...

@Yesim, canimm tesekkur ederim begenmene sevindim :)) ilk kombin dogumgünü kombinimdi, instagramda paylasmistim. Fiyonklu etek "twist", siyah elbise "polo garage" :) Nil kuzusunu optum kocaman.

S&A dedi ki...

Cidden eteğini ben de çok sevdim canım.Eviniz tekrar hayırlı olsun :) Yapraklar arasındaki gölgenizin olduğu resme bayıldım.Öptüm çok seni

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, canimcimmm begenmene sevindimm :) evimize bekleriz, daha iyisi sizin olsun insallah. Opuyorum kocaman

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

gecmıs dogum gunun kutlu olsun ve 2013 senın sans yılın olsun..bu arada o noodldan ı yemeyı ıstedım:))))

Miss Sensible dedi ki...

@Kokoş kelebek, teşekkür ederim güzleim. Umarım yeni yaş bana bol mutluluk ve huzur getirir. Mr. China'yı tavsiye ederim ama acı sostan çok az koydur :)