8 Ekim 2012 Pazartesi

Instagram'dan Seçmece

Hani demiştim ya "instagram" kullanmaya başlayalı blogumu ihmal eder oldum diye, işte o zamanlarda instagramda neler paylaşmışım blogumda da paylaşmak istedim.

Yazın son günlerinde annemlerin terasında mangal keyfi sonrası mısır keyfi yapmıştık. Kocamın ellerinden mısır yemek de bir ayrı tatlıydı :)

Eylül ayında şu meşhur "Body Worlds" sergisine gittim. İstanbul'dan sonra Ankara'ya gelince ve kardeşim ısrarla gitmek isteyince onu kıramadım. İyi ki de gitmişim diyorum. Bence fırsatı olan herkes görmeli. Sağolsun insanın kardeşi tıp okuyunca sergide ne gördüysek tek tek anlattı, baya aydınlandım.

1 senelik Denizli maceramın ardından orayla ilgili bende iz bırakan tek şey "Zafer Gazozu" oldu. Zafer Gazozu'ndan sonra gazlı içecek içer oldum. Denizli'den sonra İstanbul'da satışı başladı; ama maalesef Ankara'da henüz yok. Yokluğunda Niğde Gazozuyla idare ederken sağolsun Denizlili bir arkadaşım Ankara'ya gelirken bana bir koli getirmiş :)

Yaz ayları geride kaldı; ama ben hala yazın tadını unutamadım. Ankara son günlerde soğuktu, yarından itibaren daha da soğuyacakmış; ama ben bütün yaz kahrımı çeken "Birkenstock"larımı şimdiden çok özledim :(

Bugünlerde neyin nesidir anlayamadım, iştahım acayip açıldı. Haftasa üç gün spora gidip canım çıkana kadar spor yapıyorum; ama ardından pastalar börekler götürüyorum. Yine tatlı krizine girdiğim günlerden birinde yukarıdaki üçlüyle haşir neşir oldum :)

Son okuduğum kitap: Kahperengi. Methini çok fazla duymuş ve büyük bir merakla okumaya başlamıştım. Gerçekten dedikleri kadar akıcıymış; ama öyle aman aman da bir kitap değil. Hatta çoğu yaşanan sadece filmlerde olacak türden.

Herzaman abur cubur yiyor değilim. Arada böyle sağlıklı da besleniyorum :)

Ne zamandır buzdolabım için mıknatıslı not defteri arıyordum, imdadıma kardeşim yetişti. "Cats by Luyano"ya olan aşkımı bilen kardeşim postitli buzdolabı magnetini almış bana. Görünce bir çığlık attım :)

İşimi gerçekten seviyorum!
Uçaklarla olan maceram babam sayesinde taa küçük yaşlarda başladı. Öncelerde hostes olma hevesimin yerini ortaokul çağlarında pilot olmak istemem aldı; ama hayat işte sadece bir hevesti geldi geçti gibi olmuştu; ama ne zaman havalimanına gitsem ne zaman kokpitte uçsam havacı olmayı diledim içimden. Nerden bilirdim birgün "Hava Trafik Kontrolörü" olacağımı :)
Uçağı, içinden değil dışından yönetiyorum artık. Ve hergün bu görüntüler eşliğinde işimi daha çok severek yapıyorum.
Bu fotoğraf uçağın kalkışından saniyeler sonra çekildi. Henüz meydanın üzerinde :)


Ee artık bana müsaade. Yemek yerken bile uçak fotoğraflamışım, iş aşkı işte :)

4 yorum:

Selcen dedi ki...

Canım benim zevkle takip ediyoruz seni instagramda ,) İşini çok sevmen çok güzel maşallahhh ;)

Miss Sensible dedi ki...

Selcncim, ben de seni severek takip ediyorum. Tesekkurler guzel yorumun icin :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ıg dekı paylasımların ne sahaneymıs..hergun bakamasamda bunlara bayıldım ben..bılgıne:) kombınlerın de cok sıktı:)

Miss Sensible dedi ki...

@kokoş kelebek, oy canım ben de seni severek takip ediyorum ig'de :))