6 Temmuz 2012 Cuma

Ne cok birikmiş :)

Elim gitti gitti geldi; ama bir türlü blog yazmak canim istemedi.
Araya fazla vakit girince de yine baya fotograf birikmis paylasmak istedigim.
1 Temmuz'a kadar Kizilay Güvenpark'da dinazorlar vardi. Gece ışıklandırması daha güzel oluyor diye aksam 9'dan sonra gittik. Cok uzun zamandir Kizilay'a alsam gitmemistim. Onun icin gördügüm ortam beni sasirtti. Ulus'dan pek farki kalmamis gibi geldi..
İsyerimde helikoptere binme deneyimim oldu. Gölbaşı'na kadar gidip geri geldik. Ankara'yi bu kadar alcaktan izlemek güzeldi..
Bir aksam kizlarla toplanip Eymir'e gittik. Günesi orada batirdik. Sık sık gidilecek yerler listeme Eymir'i de ekledim.
Asansörde poz vermeyi seviyorum :) özellikle üzerimde cok severek giydigim kiyafetler varsa.. Twist'den aldigim fiyonk detayli etek te bunlardan bir tanesi.
Yolunuz Esenboga Havalimani tarafina düserse Kavakli Restoran'da yemek yemenizi tavsiye ederim. Hem yemekleri hem dogal ortami cok guzel; tavus kusu bile var siz düsünün artik :)
Bugünlük benden bu kadar :)

2 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

helıkopter deneyımı ne kadar guzel olmustur emınım...post yazmaınca kalıyor evet ama bırakamıyorda ınzan...kızılayın renklenmesı super olmus hele kızlarla vakıt ohhh mıs..guzel gunlerrr

Miss Sensible dedi ki...

@kokosss; helikopterde uçmak güzel olmasına rağmen yorucuydu. Uzun zamandan beri bloga yazı giremez oldum pek fazla, umarım bu tembelliği üzerimden atabilirim :)