23 Temmuz 2012 Pazartesi

'Master' evet bitti :)

Bloga bu başlıkta yazı yazdıgıma hala inanamiyorum. Neredeyse 3 senedir emek verdigim ugruna Denizli'den her iki haftada bir haftasonlari geldigim master bitti :) Lisansi bitirir bitirmez baslamistim, ilk sene derslerimi bitirmis ve tez calismalarima gecmistim. Derken Denizli'de ise baslamis ve okula gidip gelmek benim icin cok zor olmustu. Her 2 haftada bir haftasonlari gelip hocama calismalarim hakkimda rapor veriyordum. Sonrasinda evlilik ve yeni is tekrar Ankara'ya tasinmam derken biraz boslamistim o arada. Azmimi kaybetmedim ve sonunda bitirdim.. Gecen hafta tez savunmam vardi, cok heyecanlandim ama gectimmmm :) oyle mutluyum ki simdiii...
Artik bos zamanlarimda istedigim seyleri yapabilirim, eskiden tezime calismam gerektiginden baska seylerezaman ayirdigimda vicdanim sizliyordu..
Neyseee, master bitirme hediyesi olarak kendime Birkenstock aldim. Aldigimdan beri ayagimdan hic cikmiyor, gercekten cokkk rahat. Almayı düşünüpte bu kadar para bir parmak arası terliğe mi verilir düye düşünnleriniz varsa bense hiç tereddüt eteyin, pişman olmazsınız. Sonra kendimi is cikisi havuza attim, yuzdum guneslendim kitap okudum. İskender'i bitirdim. Azicik Turk filmlerini andirsa da bu kadinin dilini gercekten seviyorum..
Sonrasinda ise 7.caddede tüm aksamı dolasarak gecirdimm.. Gercekten hafiflemistim :)
Konuyla alakasi yok ama fotograftaki yagliboya tablo kardesimin eseri :) bunu anneme yapti simdi sira benimkinde...

7 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Tebrik ediyorum oncelikle master'i bitirmeni :)) Insallah cok iyi yerlere gelirsin bundan sonrasi icin :))

Ben de giymezdim parmak arasi terlik, ama dedigin gibi onlar cok rahat ben de kirmizisini almistim simdi hic ayagimdan cikmiyorlar :)) Gule gule kullan, haklisin kesinlikle degiyor odedigin paraya :) Kocaman sevgiler benden sana :)

Laura dedi ki...

Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?

Miss Sensible dedi ki...

@mooonish: teşekkür ederim canım güzel yorumun için. Şu an master'ımla çok alakasız bir yerde çalışsam da işimi çok seviyorum. Birkenstock'lar şu aralar benimde vazgeçilmezim :) Kocaman öpüyorum..

@Laura: Thanks for nice comment. Now, I visit your blog ;) and follow you on blog and instagram )

Türkçe Dublaj Film İzle dedi ki...

Başarılar...

Sizinicin dedi ki...

Başarılar Saygılar...

Miss Sensible dedi ki...

@turkcefilmdublaj @sizinicin tesekkur ederim.

film izle dedi ki...

Başarılar...