14 Haziran 2012 Perşembe

Bir Daha İcmem Seni!

Her şey Pazar gunü cilekli frappucino icmemle başladi.
Gecen haftasonu Ankara'da shopping fest başlamıstı. Biz de güya dolaşmak içn çıktık kocişle, alışveriş festivali bana degil ona yaradi. Her sey ona alindi :) ben de kendimi frappucino ile odullendirmek istedim; ama icmez olaymışım. İcmemle bogazimdaki yanma basladi ve sabah kalktigim bogazimda sanki bir yumru vardi, yutkunamiyordum :(( hemen doktora gittim ve teshis 'faranjit'. 4 gündür hastayim, hala iyilesemedim. Havalar neredeyse 40 dereceye cıktı ben hala hirka ve sal ile geziyorum :( artik iyilesmelk istiyorum. Rapor alamiyorum, calismalardan geri kalmayayim diye ama kafami koysam uyuyacak vaziyette dolasiyorum. Evde devamli kat kat battaniyelerin altinda yatip terliyorum. Allah saglimizdan ayirmasin.. Biran once beni sagligima kavustursun..

10 yorum:

yerdenuzak dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bende içince hasta olanlardanım ama çikolatalısını;))

SvGLove dedi ki...

Cok gecmis olsun tatlim! Ilginc bi sekilde bu aralar herkes bu soguk alginligina yakalaniyor, dunyanin neresinde olursa olsun! Ben daha gecen hafta boyleydim. Bol c vitamini ve adacayi ile kendime geldim. Ananas cok iyi geliyor aklinda bulunsun;)
Ben biraz blogunla arayi kapatayim;) Opuyorum seni;*

SEVGİ dedi ki...

Geçmiş olsun sıcaklarda hasta olmak çekilecek gibi değil..

Miss Sensible dedi ki...

Tesekkur ederim, bi daha ne cilekli ne karamelli asla icmem. Bi iyilessem :)

Miss Sensible dedi ki...

Fistik, seni tekrar buralarda cok guzel. Bizim de isyerinde sirayla herkes hasta oldu :( salgin var herhalde. Taktiklerinin hepsi uygulandi ama daha sonuc alamadim, artik uzun sure adacayi icmem herhalde :)

Miss Sensible dedi ki...

Sevgi ablacimtesekkur ederim. Sorma, sogukta hasta olmak ayri sicak hasta olmak ayri dert..

tubitos dedi ki...

çok çok geçmiş olsun canım

Miss Sensible dedi ki...

Tubitos, tesekkur ederim canim. Biraz gec cevap veriyorum kusura bakma..

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

offff saglık dolu gunler dılıyorum :((( sansa bak yaa

Miss Sensible dedi ki...

@kokosss, teşekkür ederim canım. Şimdi iyiyim ama o gün bugündür dondurma ve soğuk içecekler sürmedim ağzıma :)