14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yine bol fotograf olsun mu?

İtiraf ediyorum, instagram kullanmaya baslayali bloguma cok az zaman ayirir oldum. Orada fotograflara bakmak be yorum yapmak hosuma gider oldu. Instagram kullanipta beni takip etmek isteyen olursa "misssensible" orada. :) Takip ettigim cogu bloggeri orada bulunca da pek bu tarafa ugramaz oldum. Vaktim varken bi ortaya karisik yapiyim dedim.

Gectigimiz hafta bugun nisan yil dönümümüzdü. Yemek icin tercihimiz herkesten övgüler alan ve gercekten övdükleri kadar varmis dedigim 'Tavaci Recep Usta' oldu. Arap seyhlerinden milletvekillerine isadamlarindan siyasetcilere bircok kalburüstü diye nitelendirebilecegimiz insanlarla doluydu. Gelen yemek ve ikramlar rahat 5 kisiyi doyururdu. Tabi biz 2 kisi oldugumuz icin en sonunda nefes alamaz duruma geldim :)

Haftasonu evde biraz zaman bulunca kendimi mutfaga biraktim. Gördügünüz fotograflar sadece 'cats by luyano' tabagimi gosterme amacli olup diger marifetlerimi görememektesiniz. Zira Cumartesi günü hem carsi pazar gezip hem de aksam yemegine misafir agirladim :)

Kafama taktim, taaa bekarligimda begendigim ve nisanlanirken almaya bir turlu karar veremedigim Bvlgari alyanslar dün tekrar bakmaya gittim. Orjinali sadece tek yerde satiliyor, Tahran Cad.'deki Beymen'de. Yine ask yasadim resmen alyansla. Kararim evet yönünde ilerliyor, gelismeleri yazarim :) o tarafa gitmisken Kugulu Park'ta buraz iturduk kocisle. Sehrin ortasinda ufakta olsa boyle bir yer olmasi harika.

Son günlerde Hugo oyununa taktim. İphone'da ipad'de durmadan oynuyorum. Bir de 'Charles and Keith'dan aldigim cantamin iciyle bu aralar ask yasiyorum.

Son olarak, aksam yine ODTU'deydim. Bir kez daha bu muhtesem okulda okudugum icin tesekkür ettim ;)

8 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

Yüzük hakkında çook olumlu düşünüyorum zira evleneli 2 yıla yakın zaman olmasına rağmen ben hala onu istiyorum:) Fotoğraflar da sen de çok hoşsunuz:)

Miss Sensible dedi ki...

Zeynepcim tesekkur ederim güzel yorumun icin. Bvlgari almaya kararliyim :) yoksa icimde kalacak hep :) sen de alirsan alyansdaş oluruz :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

yuzuk cok agır kuzneım kullanıyor :)) cok kısıden memnun olmadıklarını duyuyorum ama gorecelıdır yoksa gorsel sahane:)) odtu super bır okul sanslısın bencede cok zekıııymısın dıyecegım ne yapalım ayrıca tavacı recep ustaya bayıırımmm ımmmm :)) bırde charles dan 3 kez ayakkabı aldım 3 ude mahvoldu ustelık cok kullanmadıgım halde bırdaha adımımı atmıyorum:)) kocaman sevgıler musmutlu gunler

Miss Sensible dedi ki...

Kokosum, yüzügü kullananlardan hem olumlu hem de olumsuz geri dönüsler almistim, ama denemeden icim rahat atmeyecekti. Yüzügü aldim ve ben cok memnunum :) charles and keith dan aldigim cantaya ve ayakkabiya henuz bisey olmadi umarim olmaz da :) odtu muthis bir okul, master'imin bitmesine az kaldi ama yine de kopamam okulumdan, gider gelirim arada :)

SvGLove dedi ki...

ODTU'den hic kopulur mu? Ankara'da oyle guzellikte bir yer kac tane ki, di mi canim;)
Hemen seni Instagram'dan ekliyorum ama sen de buralari cok bos birakma olmaz mi;)

Ankara'da yillarca yasayip, Tavaci'ya gitmeyen bi ben kalmis olabilirim;) Artik hasret kalmisken gider, doya doya yeriz;)

Leopar canta icin ve pembe ojelerin pek yakismislar;)

Miss Sensible dedi ki...

Canim ya instagramdan sonra itiraf ediyorum bloga ugramaz oldum. Ayrica seni orada gordugume sevİndim. Guzel yorumun icin tesekkurler :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

o zaman ınsallah sgalıkla bıtırrsın okulunu..yuzugunu begenmene cok sevındım :) kocaman sevgıler

Miss Sensible dedi ki...

@kokosss, yarın tez sunumum var, bitiyor inşallah :)