26 Nisan 2012 Perşembe

Kacamak Vol-II

Kaldigimiz yerden devam edelim. Tatilimizin 2. gününde Türkbükü'ndeki otelimizde deniz kenarindaki kahvaltimizdan sonra bu seferde Çeşme icin yollara düstük. Tatilimizin cogunlugu yollarda gecti gibi oldu; ama güzel bir Güney Ege turu atmis olduk. Cesme icin otobani kullanmak yerine deniz kenarindan eski yoldan gitmeye karar verdik. Önce Bafa Gôlü'nün kenarinda durup gölün kenarina inmek istedik; ama calilarin arasinda yilani gorup ciglik atmamla kacmam bir oldu :) Sonrasinda Söke'deki outlet magazalara ugradik. Taaa seneler once gelmis ve cok begemistim; ama eski tadi kalmamis onu farkettim. Hatta cogu magazaya girmedim bile kalite cok düsmüstü. Sonrasinda ise dogruca Cesme'ye gittik herhalde hic mola vermeden. Bu gezide gezdigimiz yerlerden sadece Cesme'yi gormemistim; cok da bir sey kaybetmedigimi farkettim. Denize giremedigimizden (hava bana soguk geldi) yapacak pek de bir sey olmadigindan civari dolasalim dedik. Alacati-İlica civarini dolastik. Fotograflarin cogu makinada oldugundan telefondakilerle idare ediyorum simdilik. Gezinin devami icin beklemede kalin :)

4 yorum:

karışık_pizza dedi ki...

Bu güzelliklerde ne böyle.İşi bırakıp tatile çıkasım geldi ama nafile
:)

Miss Sensible dedi ki...

@karışık_pizza; tatil yapmak super bir sey :) is ortamindan bir muddet uzaklasinca daha da super oluyor :)

tubitos dedi ki...

benim de kaçamak yapasım var balayına az kaldı neyseki :)

Miss Sensible dedi ki...

@tubitos, evlendikten sonra bol bol gezerSiniz kacamak yaparsiniz merak etme :) cok tatli oluyo :)