21 Nisan 2012 Cumartesi

Kacamak vol-I

Dün aksam is cıkısı düstük yollara kocisle. Direk Bodrum'a gitmek baya uzun olacagindan 1 gece Denizli'de konaklayip yola devam etmeye karar verdik. Pamukkale'ye vardigimizda gece saat 1'e geliyordu. Öyle yorulmusum ki sabaha kadar deliksiz bir uyku cektim. Sabah tekrardan yola ciktik, ilk once 1 sene boyunca kaldigim Denizli'deki can arkadasima ugradik. Öyle özlemisim ki onu, ama Denizli'yi hayir :) öglen 12 gibi onun yanindan ayrilip artik Bodrum icin düstük yollara, Aydin üzerinden gitmeye karar verdik. Boylelikle Çime'de oLedigim cop sislerden yeme firsatim oldu. Ogleden sonra vardik Bodrum'a. Once kale sonra sokaklari turladik ve artik pilimiz bitmis halde Türkbükü'ndeki otelimize geldik. Yarin da kismet olursa Cesme'ye gececegiz.. Bu tatil bana cook iyi geldi.

4 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

süper bir kaçamak olmuş.bol bol dinlen ve eğlen canım

Miss Sensible dedi ki...

Gercektwn cok iyi oldu canim. Boyle bir geziye ihtiyacim vardi :)

tubitos dedi ki...

off ne güzel yapmışsınızz ya böyle sakin hallerini de seviyorum ben çeşmenin, yazın coşkusu da bir başka oluyor ama kafa dinlemek için nisan-mayıs çok ideal..

Miss Sensible dedi ki...

Tubitos, ben de artik tatil mekanlarinin sakin halini seviyorum. Eskiden boyle degildim :)