13 Nisan 2012 Cuma

Bahar

Dün aksam is cikisinda tez icin ODTU'ye gittim. Hava oyle bir guzeldi. Herkes cayirlarda yayilmis, sohbet edenler, gitar calanlar, top oynayanlar.. Ogrencilerin o gamsiz halleri cok hosuma gitti. Zira ogrencilikten sonra is hayatina baslayinca epeyce bir sure okula gitmeyi cokozlemistim. Tezim su an beni ugrastirdigi ve yordugu icin artik ozledigimi soyleyemeyecegim :) neyse, Odtu'de baharin geldigini gercekten hissettim. Dallar cicek acmis, her yer yesermeye baslamis.. İs ve ev arasinda mekik dokuyunca dogadan uzak kalmisim :) yarin kardesimin dogum gunu, sabah kahvaltiya bize gelicekler ve ufak capli bir kutlama yapicaz. Pazar ise non- stop ders calismam lazim, pazartesi gunu ilk sinav basliyor :(( yine heyecanlanmaya basladim.



Ps. Son birkac yaziyi cep telefonundan yaziyorum. Onun icin fotograflari rastgele koyuyorum. 2. Fotograf bugun Esenboga'dan..

3 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

sorma canım iş ev derken doğayı gözlemleyez olduk binaların arasında :(
ne güzel olmuş bu kareler

zelis dedi ki...

Ohhhh...avlumuzda erik agaci vardi eskiden,bahar gelince böyle güzeö ciceklenir icim acilirdi.:(o geldi simdi aklima..:)

Miss Sensible dedi ki...

@zelis, baharda her agac cicek acain, icim aciliyor. Ne guzel sizin Avlunuz varmis, bahari doya doya yasamissinizdir.

@pembe fiyonk, kendimi kirlara bayirlara atasim var :)