22 Şubat 2012 Çarşamba

"Visco Yatak" Sorunsalıma Nasıl Çözüm Buldum? :)

Hatırlarsanız evlendiğimizde visco yatak aldıgımızdan ve benim bu yatağa hiç alışamadığımdan bahsetmiştim. Sırt ağrılarım o kadar şiddetlenmişti ki artik uyumak bana işkence gibi gelmeye başlamıştı. Ben verdigim o kadar paraya kıyıp yatağı kaldirıp atmaya karar vermişken İşbir'i arayıp şikayetimizi soylemek aklımiza geldi. İşbir'den yatağı incelemeye geldiler. Benim sırt ağrılarımin nedeni meğersem yatağı ters kullanmamizdan kaynaklanıyormuş ;) Biz visco tarafini alta normal sünger tarafıni üste getirmişiz. Adam " asil para verdiginiz kısmi kullanmiyormuşsunuz" demez mi. Gülmekten yerlere yattım. Neyse yatagın tersini cevirdik ve sonuc o kadar rahat ki.. Hic sorun yasamadan hemen alistim ve artık sırtım agrımiyor:)))

Hiç yorum yok: