29 Şubat 2012 Çarşamba

Instagram Kullananlara?

Sevgili blogger arkadaşlarım;
Iphone aldiktan sonra ününü baya duyduydugum instagram uygulamasini kullanmaya basladim. Artik blogumdan cok orayi kontrol ediyorum diyebilirim. Gercekten güzel fotograflar oluyor. Yalnız ben sadece birkac bloggeri buldum ve takip ediyorum. Bu yaziyi okuyan ve instagram kullananlariniz varsa nickinizi bana yazarsaniz sizleri takip edebilirim.

Unutmadan benim kullanici adim tahmin edebileceginiz üzere "misssensible" :)

6 yorum:

essra dedi ki...

ah parajiklar...bir ıphonum yok..

Miss Sensible dedi ki...

Esracim ben de cok direndim almamak icin ama sonunda pes ettim :)

Adsız dedi ki...

yazınızı okudum bende sizi takibe başladım:) bende gdesign26

Miss Sensible dedi ki...

@gdesign26: tesekkur ederim, ben de sizi takibe basladim.

Oveg dedi ki...

Seni instagramdan tanıdım canım ve blogunu yeni keşfettim :) genelde tersi oluyor sanırım.Ben kimim gokcen:)

Miss Sensible dedi ki...

Gokcencim, evet genelde tersi olur diye dusunmustum ama boylesi de gayet iyi oldu. İyi ki instagram var :)