17 Şubat 2012 Cuma

Baslik bulamadim

Haftaya son 3 sinavim var. Teorinin son 3 sinavi.. Daha sonra egitimin uygulama kismi baslayacak, devamli simulatorlerde olcgiz ve lab kisminin cidden sakasi yok. Ders calismaktan cok sıkıldım artik, uygulama daha stresli ama umarim daha eglenceli olur. Son 3 sinavi da basariyla atlatmak icin evde oturup ders calisiyorum. Bu haftasonu da yine ayni olacak. 3 sinavin üstune bir de " Aviation English" dersinde sunum yapacagim. Su hafta bi gecsin derhal spora baslaycagim, evlenmeden onceki kiloma donmem lazim :(
Bu aralar ne kar var Ankara'da.. Yag yag bitmiyor artik gunes acsin bahar gelsin istiyorummmm

2 yorum:

Noni dedi ki...

Kedicik ne tatlı böyle yerim onu ben :)

Miss Sensible az önce sana bir mail attım bakarsan sevinirim ;)

Sevgilerimle...

Miss Sensible dedi ki...

@Noni, inanırmısn bu kedi fotoğrafını posta koyarken Noni okursa kesin çok sever diyerek koymuştum.
Mailine cevap yazdım canım, çok teşekkür ederim..