13 Ocak 2012 Cuma

Hadi keyiflenelim

Bu müziği dinlemenizi şiddetle öneririm.

amelie - j'y suis jamais alle

Biraz tesadüf oldu benim bu müzikle tanışmam. Geçen sene! ve o gündür telefon melodim..
Dinleyen herkes bayılıyor.
Ben de mutlaka sonuna kadar dinlemenizi istiyorum :)
Eminim birçoğunuz telefon melodisi yapacaktır :)

Eee neler yapıyorsunuz görüşmeyeli?
Ben neler mi yapıyorum?
Hergün havalimanındayım, eğitimde. Dersler gittikçe yoğunlaşıyor ve ben hergün ders çalışıyorum. 2 haftada bir sınavlarımız var. Şimdilik notlarım gayet iyi gidiyor. Umarım hep böyle devam eder.
KPSS kursunu iyice salladım. İstersem gidiyorum istemezsem hiç uğramıyorum. İşimi seviyorum, değiştirmeyi düşünmüyorum. Dolayısıyla, KPSS için gereken önemi pek veremiyorum.
Cumartesi günleri ODTÜ'deyim. Tabiki master tezim için :(
Genelde okuldan sonra öğleden sonraları ise bir AVM'de oluyoruz. Geçen hafta ilk defa A City'e gittim. Outlet olduğu için pek umudum yoktu. Uzun süredir de kumaş pantolon baktığım için belki bulurum diye birkaç mağazaya baktım.
Ve tabiki yine hiçbirisini kendime yakıştıramadım. Artık akşam olmuş AVM'den ayrılırken son kez Beymen Business'a girelim dedik. Neredeyse mağazadaki bütün pantolonları denedikten sonra 2 tanesinde karar kıldım ve aldım. Hem indirim vardı hem de içime öyle sindi ki şimdi üstümden çıkarmıyorum :)
Haftasonları spora gitmeye karar verdim. Yarın sabah okuldan önce spor yapıcaz eşimle. Sonra okul, sonrasında ise İKEA turu.
Kendime alıcak bir şey yok şimdilik, onun için bu aralar önceliği evime vermek istiyorum :)
Bu hafta yine 2 sınavım var, onları atlattıktan sonra Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasına gidicez :)
İşte böyle derken günler akıp geçiyor..

2 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

off odtude master mı
benım 5 yılımı aldı ki az kaldı ama ben de odtude yapmak ıstıyorum
bambaska bir hayat var okulumda
kolay gelsin.
okul cıkısı avm işide cok guzel olur hani bilirim

Miss Sensible dedi ki...

@kova kadınıyım ben, evet odtü'de lisansdan sonra mastera devam ettim. Artık bitmek üzere.. Teşekkür ederim :)
ODTÜ her zaman bir başka güzel..