9 Ocak 2012 Pazartesi

Geç kalmış bir 2011 özeti

Hayatımda en güzel değişikliklerin olduğu, yepyeni sayfaların açıldığı yıldı 2011...


Bu yılın farklı olacağı taaa en başından belliydi. Yılbaşını genelde evde ailemle kutlayan ben, geçen sene annemle babam yanımdalarken (ben o zaman Denizli'deydim) onları evde bırakıp arkadaşlarımla dışarı çıkmıştım. Yeni yılı canlı müzik eşliğinde gülerek eğlenerek coşarak karşılamıştık.. Eve geldiğimde kendimi yatağa zor atmıştım. Gece gezmelerine alışık olmayan bünyeme ağır gelmişti herhalde :)

Dedim ya başından belliymiş farklı bir yıl olacağı, bu yıl evleneceksin deselerdi gülüp geçerdim..

Bakalım neler olmuş bu geçen koskoca senede??

1- Sözlendim, nişanlandım, evlendim :)


Beni takip edenler bilir. Bu süreç 2 ayda tamamlandı :)


2- Denizli'deki işim benim ilk resmi işimdi. Bana hem tatlı hem de çok acı günler yaşattı. Gurbete ilk çıkışmdı. Çok acı çektim, yalnız kaldım.. Yalnız değilken bile kendimi çok yalnız hissettiğim birçok zaman oldu. Ankara'yı özledim, deli gibi! 2 haftada bir gittim. ailemi çok özledim, okulumu çok özledim.. İşimde iyi para kazandım, kendime güzel bir araba aldım, çok gezdim..
Ama sevdiğim kişi için evlenince işimi bıraktım.

3- Yeni yılı karşıladığım Denizli'den evlenip işten ayrılınca tekrar Ankara'ya taşındım :) İşi bıraktığıma hiç pişman olmadım; çünkü daha iyisinin karşıma çıkacağını biliyordum (ki öyle oldu).

4- En çok gezdiğim yaz oldu herhalde. Balayı vesilesi ile gittiğim İtalya'nın ardından yurtiçinde de dört bir yana gittim desem yeridir :)



5- Birkaç ay evde oturup evliliğimin tadını çıkardıktan s0nra tam bana göre diyeceğim bir çıktı karşıma. Şu an memuriyete tekrar başladım :) Eğitimini tamamladığım an havalimanında kuleden uçaklara "gel gel git git" (!) yapacağım :))

Yorucu; ama bir o kadar da keyifli bir yıl geçirdim. Her şey sanki bir anda olup bitti, ben seyrettim..
2012 yılının bundan daha da güzel geçmesini umuyorum.
Birçok isteğim var benim bu yıldan..
Öncelikle master tezimi bitirmek ve rahatlamak istiyorum.
Eğitimi sonuna kadar, başladığım gibi başarıyla bitirmek istiyorum.
Yeni yerler görmek , bu sene de en az bir kere yurtdışı yapmak istiyorum.
Kimseyle kırgınlık olmasın istiyorum.
Daha birçok güzel şey istiyorum.

Çok geç kalmış olsam da bu yazıyı okuyan herkese çok mutlu bir yıl diliyorum!



2 yorum:

tubitos dedi ki...

inşallah tüm dileklerin gerçekleşir canım 2011 senin için çok güzel bir yılmış inşallah 2012 daha da güzel olur.. mutlu yıllar..

Miss Sensible dedi ki...

@tubitos: çok teşekkür ederim tubitoscum güzel mesajın için. Umarım 2012 hepimiz için mutlu bir yıl olur..