13 Aralık 2011 Salı

Son Zamanlarda..


Farkettimde son haftalarda hiç yazmamışım bloga. Hatta sizleri bile okuyamadım son günlerde. O kadar yoğunum ki..
Bahsettiğim gibi yeni işime başladım..
İşimi merak edenler vardı.. Fotoğraf biraz ip ucu veriyor :)
Biz uçaklara yerden değil kuleden bakıcaz :)
Çok stresli ve oldukça riskli bir meslek.. 1 aydır İstanbul'daydım ısınma turları için. Şimdi Ankara'dayım ve zorlu bir eğitim beni bekliyor.. Yaklaşık 1,5 sene sürecek bu eğitim canımızı çıkartacakmış, sonra da kulede çalışmaya başlayacağız..
Yüksek lisansım bitmiş olsa beni meşgul edecek başka bir şey olmayacaktı ama hala tezimi bitirememiş biri olarak tez zamanda bitmesini temenni ediyorum.
Bu sene çok yorulacağa benziyorum. Yazın bol bol gezmemin biraz sıkıntısını çekeceğim çünkü 1 sene dolmadan yıllık iznim yok..
Umarım buraya uğramaya vakit bulabilirim.. Kendi blogumdan çok sizin bloglarınız özlüyorum :))
Görüşmek dileğiyle..

6 yorum:

esved dedi ki...

harikaaaaaaaaaaa! bayılıyım böyle değişik işlere :) hayırlı olur inşallah

karışık_pizza dedi ki...

bekliyoruzzz..

tubitos dedi ki...

hayırlı olsun canım yorucu olsa da keyifli bir işe benziyor ;)

zelis dedi ki...

hayirli olsun...hep merak etmisimdir o kulenin icini:))

S♥A dedi ki...

yeni işin hayırlı olsun tatlım,hava kontrolörü olsun sanırım,gözlerini iyi bakmalısın :)

Miss Sensible dedi ki...

@esved, teşekkür ederim canım. Evet, alışılmışın dışında bir iş :)

@karışık_pizza, :) her zaman..

@tubitos, teşekkürler canım. Evet, sevdikten sonra yoruculuğu görmüyorsunn :)

@zelis, ben de merak ederdim. Havadan manzara süper :)

@S&A, teşekkür ederim güzelim. Evet, hava trafik kontrolörlüğünü kazandım.. Gözüme, kulağıma her tarafıma iyi bakmalıyım :)