25 Aralık 2011 Pazar

"Havadan"






Eğitime büyük bir hızla başladık. Öyle ki, Cuma günü 2 sınav birden olduk :) "Havacılık"ı çok sevdim. Yepyeni bir dünya.. O kadar çok şey öğreniyoruz ki kısa bir zamanda ve öğrendiklerimizden sınav oluyoruz.. Ben uzun zamandır bu kadar ders çalışmamıştım; ama severek çalışıyorum o ayrı..

1 aylık İstanbul maceramda her hafta sonu Ankaraday'dım. Pazartesi sabahları uçakla dönüyordum. O günlerden birinde çektiğim fotoğraflar.. Havadan :)
Son ki fotoğraf ise"inşallah" eğitim sonunda çalışacağım yer :)
Atatürk Havalimanı'nda kuleden manzara süper.. ama Esenboğa için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :))
Yine de Ankara'yı değişmem :)

Benim yine ders çalışmam lazım, hepinizi çok öperimm. Gitmeden size havacılık alfabesiyle "HOŞÇAKALIN" diyeyim mi? :)

Hotel
Oscar
Sierra
Charlie
Alpha
Kilo
Alpha
Lima
India
November

:)

3 yorum:

S♥A dedi ki...

severek çalışman ne güzel canım,kpss kursunu bıraktın sanırım dimi?

neslinnce dedi ki...

Miss selam. Vallahi helal olsun sana. Değil uçağa binmek fikri bile beni ürkütüyor.

Vaktin olduğunda aşağıdaki linki ziyaret eder misin ?

http://neslinnce.blogspot.com/2011/12/kiyi-kose-kalmis-kitap-vaaarr-miiiii.html

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, kpss kursunu bırakmadan canım, çok yorucu olsa da haftada 3 gün gidiyorum. Başladığım bir şeyi yarıda bırakamamak gibi kötü bir huyum var da :))

@neslinnce, canım benim başta öyle geliyor ama alışınca korkulacak bir şey olmadığını görüyorsun..