15 Kasım 2011 Salı

Yeni yaş, yeni iş :)


Dün 25. yaş günümü kutladık. Ayrıca dün yeni işimde ilk iş günümdü :)

Akşam saatlerinde yemek yedikten sonra kapı çalındı. Hayırdır deyip kapıyı açtım. Bir de ne göreyim benim canım sevdiceğim bana sürpriz yapıp fotoğraftaki güzelliği göndermiş. Tüm sürprizleri ben bir şekilde öğrenirdim; ama bunu hiç çaktırmadı :) Öyle mutlu oldum ki..






Sürpriz sadece bununla kalmadı.. Yanında da Jival'den beğendiğim harf kolye vardı :) Bu sefer beyaz altın olsun istiyordum, aynı zamanda eşimin adının ilk harfi..


Kolyemle yatıp kolyemle kalkıyorum :)



Bu da bir diğer hediyem. Ne zamandır taba rengi bot istiyordum, bunlar tam bana göre :)

Gelelim işime, dün iş başı yaptım.. Ortam çok güzeldi.. Umarım hep böyle olur.. Yine hem iş hem master tezi hem de dersane nasıl gidicek bilmiyorum ama dişimi sıkıp bu yoğunluğa bir şekilde katlanıcam..

Çok alakasız olucak ama geçen gün kestane yapıcakken eşim kestanelerin içinden işte bunu bulmuş ve itinayla fotoğrafladı. Ben fotoğrafına bile bakamazken eline alıp nasıl fotoğrafını çekti, aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor :)


Yakın zamanda görüşmek üzere :)

6 yorum:

Azimli Baykus dedi ki...

Canım yeni yaşın kutlu olsun, aynı zamanda yeni işinde hayırlı olsun.
Anlattıgın yogunluga dayanmak zor olsa gerek, bu yuzden mevsımde kotu kendıne dıkkat et.
Yeni işini de cok merak ediyorum :)

Sevgilerle

Azimli Baykus dedi ki...

Canım yeni yaşın kutlu olsun, aynı zamanda yeni işinde hayırlı olsun.
Anlattıgın yogunluga dayanmak zor olsa gerek, bu yuzden mevsımde kotu kendıne dıkkat et.
Yeni işini de cok merak ediyorum :)

Sevgilerle

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım yenı yasın mutluluk huzur getirsin sana, hediyelerin cok hoşlar. işin hayırlı ugurlu olsun ve son resime ıyyyy diyorum

Miss Sensible dedi ki...

@Azimli Baykuş: Teşekkür ederim canım. Geçen seneki yoğun günlerime geri döneceğim, öyle gözüküyor ama sıkıntı çekmeden de rahata erilmiyor..

@Handan, teşekkürler canım beğendiğin için. Son resme ben de ıyy diyorum :)

tubitos dedi ki...

canım yeni işin hayırlı uğurlu olsun hediyelerin de çok güzelmş :)

Miss Sensible dedi ki...

@ tubitos: teşekkürler canımmm :))