27 Kasım 2011 Pazar

Falezler



Şelalelerden sonra kısıtlı bir zamanımız kalmıştı. Akşam Ankara'ya geri dönecektik. Onun için Antalya merkezde Kaleiçi'nde bir tur attıktan sonra falezlere geldik..
Çok ihtişamlı bir görüntüsü var falezlerin..
Bakmaya doyamadım!
Bol bol fotoğraf çekmek için makinayı çıkardığımızda ise şarjının bitmiş olduğunu gördük ve ben resmen çöktüm..
Son bir umut belki birkaç fotoğraf çekebiliriz diye uğraştık ve işte sonuç.. Elde var 2 fotoğraf :)

Gezmelerden sonra akşam 7'de yola çıktık. İkimizde inanılmaz yorgun olmamıza rağmen yola çıkmak zorundaydık. Çünkü ertesi gün mesai başlıyordu. Birkaç gündür gece geç yatıp erken kalkmanın sonucunda uykuluda olsak yola çıktık.
Fakat gece 10'dan sonra eşimin gözleri kapanmaya başladı.. Dayanamıyorum artık deyip direksiyonu bana bıraktı. Ben de farklı değildim; ama riske atmamak için geçtim.. Ankara'ya son yarım saat kala müziği son sese açtım, camları açtım.. Uykum açılsın diye..
Zar zor ama sağ salim eve geldik..
Bir daha uykulu ve yorgun gece yolculuğu yapmamaya karar verdik..

Hiç yorum yok: