17 Kasım 2011 Perşembe

Alanya'da günbatımı..

Günbatımını Alanya'da izlemek paha biçilmezlerdendi.
Ilık ılık esen rüzgarla öylece denize bakmak, dalıp gitmek uzaklara, hayaller kurmak..
Hava ne kadar iyi olsada Ankara'dan sonra montları çıkartıp atamadık, turistler şortlar askılılarla gezmelerine rağmen ben en azından deri ceketimi giymeyi yeğledim.



Alanya Kalesi'ne çıktığımızda ise güneş bizi çoktan terketmişti; ama şehrin ışıklı hali bile izlenmeye değerdi..











Alanya'ya giderken uğradığımız Alara Çayı. Çayın alabalıkları çok lezizdi. Tavsiye edilir.

Köprünü parmaklıklarının arasındaki örümcek ağı ise "ne büyük mucize" dedirten cinsten.
Muazzamlığına bakar mısınız!

5 yorum:

nilsmum dedi ki...

Alanya'ya gitmeyeli uzun zaman oldu. En son lisedeyken gitmiştim, ailecek tek gittiğimiz tatil şehriydi. Özlemişim fotoğraflara bakarken. Belki bu sayede seneye gideriz, kimbilir. Paylaşım için çok teşekkürler, çok hoş fotolar

http://nils-mum.blogspot.com/

tubitos dedi ki...

artık ben de yeni evli olup kocişle gezmek istiyorum sana çok özeniyorum canımmm :)

Miss Sensible dedi ki...

@nilsmum: Benim de eşimle ilk gidişimdi. Daha önceden birkaç kez gitmil olmama rağmen bu sefer tadı başkaydı :)

@tubitos: o kadar güzel bir şey ki kocişle gezmek.. tavsiye ederim hem de çok :)) bir an önce evlen şekerim :)

pembe fiyonk dedi ki...

içim açıldı :) şu havalarda e güzel geldi yeşil yeşil.çok tatlı çıkmışsın <3

Miss Sensible dedi ki...

@pembe fiyonk, bayramda Ankara'dan sonra bizim de baya içimiz ısınmıştı :)