18 Ekim 2011 Salı

Yeniden lisedeymiş gibi :)


görsel

Bugün itibariyle KPSS kursum başlamış bulunmakta. Uzun zamandır sabah erkenden kalkıp toplu taşıma araçlarıyla bir yere gitmiyordum. Denizli'ye gitmeden önce okula babamın arabasıyla gidiyordum. Denizli'de ise ne trafik sorunu ne de tıkış pıkış binilen otobüsler vardı. Tek sorun ayakta yolcu almadıkları için dolmuş dolu gelirse bir sonrakini bekliyordun. Çok ilginç bir sistemleri vardı, söylemeden geçemeyeceğim. Örneğin, kırmızı kazak giymiş bir kadın el kaldırdı ve dolmuş onu alamadı. Telsizle kendinden sonra gelecek dolmuş şoförüne bağlanıp felanca yerde kırmızı kazak giymiş bir kadın var sen al diye çağrıda bulunurdu. Daha bunun gibi nice diyaloglar.. Gülmekten ölürdük :) Sonrasında ise kendi arabamı aldığım için Denizli'de epey rahat etmiştim.
Ankara'ya geri döndüğümde ise iyice arabaya alışıp tembelleşen biri olarak Kızılay'a bile arabayla gider oldum.. Laf nerden nereye geldi. Bugün arabayla gitmedim. Dersanede park edecek yer bulamam diye..
Otobüse bineceğim için ise neredeyse 1 saat önceden çıktım. Süslenmiş püslenmiş etek ve deri ceket giymiş olarak dışarı çıktım. Tabiki sabahın ayazında afedersiniz kıçım dondu :) Sonrasında is tıklık tıklım gelen otobüsler sonucunda en az 15 dk filan da durakta bekledim. Tam bir rezaletti gidişim :(
Neyse efendim, tam gün dersanedeydim. O sıralara oturmak, not tutumak, tarih coğrafya dinlemek, biton soru bankası alıp test çözmek, deneme sınavları.. Bizden geçmiş yine de azizim :)
Bu sene evdeyim çalışmıyorum diye yazılmıştım dersaneye;ama bu arada hiç düşünmediğim bir zamanda başka bir iş oldu gibi. Yine de devam edeceğim. İstediğim daha kariyerli yerlere girebilmem için daha yüksek KPSS puanı şart.
Ama ben bunları nasıl kaldıracağım? :S
Bir yanda bitmemiş bir tez (yazım aşamasında ve uygulama kısmında)
Diğer yanda oldu dediğim işin neredeyse 1,5 sene sürecek olan ağır bir eğitimi ve devamlı sınavları..
Diğer yanda KPSS..
Yine uykusuz geceler beni bekler..
Ama azmettim, başaracağım (inşallah) :)

5 yorum:

GÜZİN dedi ki...

ayy aramıza hoşgeldin diyorum:) yeni evli yeni işli girilmesi gereken sınavları olan ben sana nediyim:) zor günler ama başaracağızz inşallahh:))

S♥A dedi ki...

bu sabah çok soğuktu cidden,hangi semtteydiniz canım siz?valla kpss olayı için Allah yardımcımız olsun ben de bu yıl düşünüyorum girmeyi.Ama sorun şu ki kpds'ye başvurdum ama oturup çalışamıyorum bile.evlenince zor derlerdi inanmazdım.Sen azmetmişsen bırakma bence de sakın,zor bir süreç ama alışığız değil mi :))

karışık_pizza dedi ki...

umarım bşarırsın.çünkü uzuuunn bir yolun başındasın.

karışık_pizza dedi ki...

umarım bşarırsın.çünkü uzuuunn bir yolun başındasın.

Miss Sensible dedi ki...

@ Güzin, yeni evli kervanıns katılanların hazin sonu galiba :) Gerçekten sıkıntılı günler ama hep beraber altından kalkacağız inş. :)

@S&A, canım biz Altınpark tarafındayız. Bugün biraz daha yürüyüp Subeyevleri'nin ilk durağından bindim otobüse de oturarak gittim :) KPDS'ye ben de gireceğim ama tabi ki ona çalışacak vaktim yok :) 90'ı geçmeme 1 puan kaldı, inşallah bu sefer olur :) KPSS'de sana da başarılar dilerim.. Zor bir süreç olucak, inşallah üstesinden gelirim..

@Karışık _pizza, Dualarınızı bekliyorum. Gerçekten önümde gitmem gereken uzun ve karışık bir yol var..