24 Ekim 2011 Pazartesi

"Visco yatak sorunu" + "Bu aralar ben"

(Kardeşimin küçüklük ayakkabıları)

Bu aralar evdeyim. Tez yazmak için.. Sadece bir sayfayı yazmak bile saatlerimi alıyor.. Bazen öyle sıkılıyorum ki.. ama kendimi sıkıyorum, bitirmek için. Ne kadar uzarsa o kadar boğuluyorum.. Bilgisayarın başında sürekli şu iki ekran açık. Bir tarafta yazıyorum (Latex'de) diğer tarafda programı hemen çalıştırıp yazdıklarımın pdf halini okuyarak gidiyorum..


Bunun yanında KPSS kurs ödevleri de cabası :)

Geçenlerde annemle Bilkent Real'e gittik. Bu balıkları görünce dayanamadık.. Yerli Somon aldık ve terasta bir güzel pişirdik :)


Yemesi de güzel, fotoğraflması da :)

LinkUnutmadan, visco yatak kullananız var mı? Çok heveslenerek evlenirken İşbir'den visco yatak almıştık. Şimdiye kadar hep ortopedik yaylı yatak kullanmıştım, visco daha iyi olur sanmıştım; ama sabah uyandığımda devamlı sırt ağrısıyla uyanıyorum. Visco'ya mı alışamadım, başka bir sorun mu var anlamadım.. Visco yatak kullanıp benim gibi sırt ağrısıyla uyanan var mı aranızda?

22 yorum:

neslinnce dedi ki...

Sevgili Miss. 3 yıldır viscolex yatak kullanıyorum. Benim yastığımda viscolex. ne sırt ağrısı ne baş ağrısı muhteşem bir şey. Yerini yadırgayan biri olarak ben memnun kaldım ama. Acaba sen daha farklı bir rahatsızlık mı duyuyorsun? Eğer ortapedik bir rahatsızlığın var ise bence danışmalısın yatak uzmanlarına yazılı veya sözlü. Yanlış yatak seçimi resmen hayat kalitesini düşürüyor.

Miss Sensible dedi ki...

@ Neslinnce, canım ben 4 aydır visco kullanıyorum ve genelde sırt ağrısıyla uyanıyorum :( ama başka yataklarda, otellerde bile hiçbir şikayetim yok. Alışamadım herhalde henüz..

a. gizem dedi ki...

Eger yastigin da visco ise agri yapiyor yastigini degistirdiginde farki goreceksin

Miss Sensible dedi ki...

@a. gizem, yastığım visco değil. Denedim ama yatamadım visco yastıkla..

immortalance dedi ki...

Kişiden kişiye değişirler. Yumuşak gelmiş olabilir veya sert gelmiş olabilir. Bunun etkisi vardır genellikle. İlk zamanlar olması normal fakat sürekli devam ediyorsa üzerine kalın bir alez kullanın. Alez varsa alezi kaldırın. Yastık da ağrı yapabilir. Yastığı farklı kullanın. Geçmese bile azaltırsınız en azından. :)

Miss Sensible dedi ki...

@immortalance, herhalde bana yumuşak geldi. Gömülüyorum hissine kapılıyorum. Tavsiyelerini dikkate alacağım. Teşekkürler :)

Azimli Baykus dedi ki...

Daha oncede yorum olarak sormak ıstedım ama unuttum, ankaradasın sanırım, bende ankaradayım unıversıte master hepsı bıttı ozelde calıstım ama baktım olmuyor busene bende kpss ye gıdıcem. Kursa gıtmek yerıne evde bellı kaynaklardan calısmak yeterlı olur mu sence, fıkrını ozellıkle almak ve maıllesmek ısterım.
Sevgilerimle
mail: azimlibaykus@gmail.com
blog: azimlibaykus@blogspot.com

Miss Sensible dedi ki...

@ Azimli baykuş, mail olarak cevap yazdım sana :)

S♥A dedi ki...

Canımcım aynı dertten muzdarim ben de her sabah bel ağrısı,bizimki tam visco değil aslında istikbalden aldık üstü visko sadece ama alışamadım ben de.napsakki :))

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, napıcamı bilmiyorum versem geri almazlar bu saatten sonra. Başka yatak alsam bu yepyeniyi napıcam :( belki alışırım umudyla yatıyorum işte :)

pembe fiyonk dedi ki...

bende evlenirken tam ortopedik aldı.gözüm viscoda kalmıştı.çünkü astronotlar için kullanılan bir teknoloji olduğunu duymuştum.
galiba fiziksel özelliklerimizden kaynaklanıyor çünkü eşime tam ortopedik yaramadı.az buz paralarda değil..hemen değişmek için.

Miss Sensible dedi ki...

@pembefiyonk, viscoyu bana sorarsan tavsiye etmem. Evet az para vermedik, napıcam bilemiyorum :(

Deniz Kahraman dedi ki...

Merhaba, bu konu en sonunda ne oldu? Visko bel ağrısı dalan diye ararken burayı buldum.. Tam benim dertleri tarif etmişsiniz. Sonradan alıştınız mı?

immortalance dedi ki...

Merak ettim düzeldi mi problemlerin. :)

Miss Sensible dedi ki...

@deniz kahraman, en sonunda yatagi degistirdik. Full ortapedik yatak aldik :) ben viskoya bir turlu alisamadim :)

Miss Sensible dedi ki...

Unutmamissin :) viskoya alisamadim ben hem terletiyordu hem de agri yapiyordu. Sonunda yatagi degistirdik :)

Adsız dedi ki...

beş önce tavsiye üzerine aldığım visko yatak benimde başıma bela.. her sabah bel sırt ağrısıyla uyanıyorum. bana kalırsa kilosu az olanlar bu sorunu yaşıyor olmalı. kalça gömülüyor sırt yukarıda....

ben henüz çaresini bulamadım... çekyat daha rahat geliyor bana...

sırt üstü uyurüm... ağrısı olanlarda benim gibi uyuyor olmalı yan yatıp uyumak yoruyor beni...

Okan Somay dedi ki...

merhaba;
evlenirken bbizde visko yatak aldık. o zamandan beri her sabah hem dinlenmeden hemde baş ağrısı ile kalkıyorum. geçenlerde istanbula eşimin abisine ziyarete gittik. standart yaylı bir yatakda uyudum 2 gün. aman allahım evliliğimizden beri acı çekiyormuşum. bu ara kafama koydum kaliteli bir yaylı yatak almayı düşünüyorum. alınca tekrar bilgi paylaşırım

Unknown dedi ki...

Ayni dert bende de var acaba yatak degisince sorun da ortadan kalkti mi? Bu arada ne kullaniyorsunuz su an?

Miss Sensible dedi ki...

Visco yatağı değiştirip yaylı yatak aldık en ucuzundan diyebilirim :) Mondi'den bildiğimiz ortapedik yaylı yatık, öyle üstünde visco ped filan da yok. GAyet memnunuz şimdi :)

cagriahiskali dedi ki...

2 yıl önce 4 bin küsür para verip en iyisi diye işbir den 100+ visco yatak aldım.. 2 yıldır her sabah sırt ağrısı ile uyanıyorum. çok para verdim diye yatağın sırt ağrısı yaptığına kendimi 2 yıldır ikna edememiştim ama tam bir işkence..
sanırım visco ların tümünde bu sorun var.. ağırlık hesabına göre çalıştıkları için sorunlu. sırt kısmı 30kg, baş 5kg olduğu için sırt üstü yatarken sırt daha fazla gömülüyor kafa yukarda kalıyor ve otomatik olarak kambur şekilde yatmış oluyorsunuz. Ya sürekli yüzüstü yatacaksınız ya da yan :(

Miss Sensible dedi ki...

Maalesef çok para verilip alındığı için insan konduramıyor ama çekilecek çile değil. Biz yatağı değiştirip kurtulduk o sorundan sonunda :) Tavsiyem siz de kurtulun visco yataktan bir an önce.