11 Ekim 2011 Salı

"Once Upon a Time in Anatolia"


Kaç gündür gitmek istediğim filmdi. Dün akşam "Forum Ankara"da izledik. Önce Forum Ankara'dan bahsedeyim. Fazla keşfedilmemiş bir AVM. Etlik'in arka tarafında kalıyor. Otobanın kenarında. Outler mağazalar var. Uzun süredir gitmemiştim, çok güzel mağazalar açılmış. Ankara'da olanlara mutlaka tavsiye ediyorum..
Filme gelirsek, bana sıkıcı geldi. Hatta sonlarına doğru uyukladığımı itiraf ediyorum :) Olaylar sadece 1 günde gerçekleşiyor.. Çok yavaş bir filmdi kısacası.. İzlemesem içimde kalırdı, gitti gördüm..Rahatladım :)
Gece baya geç geldik.. Hemen uyumam lazımdı; çünkü bu sabah mülakatım vardı.. Sabah trafiğinde düştüm yollara, o kadar sıkışıktı ki trafik debriyaj ayarlamaktan sol ayağım uyuştu :(
Mülakatım iyi geçti gibi, detaylardan daha sonra bahsederim..
Çıkıştı ODTÜ'ye gittim. Yolda giderken birden bir yağmur başladı, feci..
Tam bir üstgeçitin altında geçiyordum ki arabanın üzerine tak diye bir şey düştü.. Taş düştü herhalde derken takır takır bir dolu yağmaya başladı. Ben ömrümde böylesini görmedim. Trafik felç, ilerlemiyor. Tepemde taş gibi dolu yağıyor. Öyle tırstım ki arabanın içinde..
Epey yağdıktan sonra kesildi. Ben bu satırları sıcacık evimde, çayımı yudumlarken yazıyorum. Dışarıda ise yine dolu başladı, taş gibi :(
Çok korkutucu :(

görsel

3 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

mülakatının iyi geçmesine sevindim canım.
güzel haberlerini bekliyorum.
bu arada gerçekten o dolu neydi öyle sokaktan geçen insanlara öyle acıdım ki...

S♥A dedi ki...

Canımcım mülakatın inşallah olumlu sonuçlanır,ama sen evde olmanın tadını çıkar,çalışıp akşamları evi ve yemeği idare etmek zor gerçekten..Ankarada hava bugün çok iç karartıcı gerçekten,dolular da çok fena..Buarada kamudamıydı görüşmen özel mi?

Miss Sensible dedi ki...

@Ankara düşleri, teşekkür ederim canım. Hayırlısı olsun hakkımda.. Dolu çok korkutucuydu :(

@S&A, evde olmak gerçekten çok güzel.. ÇAlışmanın zor olduğunu biliyorum, geçen seneden.. ama o kadar okuduktan sonra hedeflerine ulaşmak istiyorsun. Mülakatım kamudaydı.. Hayırlısı bakalım..