13 Ekim 2011 Perşembe

İç Döküş :(




Dertliyim ne zamandır. Derdime çare var; ama ne yaptıysam bana bu çareler uymuyor :(

Sorun kilolarım :(

Her bayanın olduğu gibi.. Bu konuda konuşmayı hiç sevmiyorum. Devamlı klioluyum diye insanların başının etini yemeyi..
Anneme bakarsak, kilo almam iyi oldu, yakışmış bana :) Önceden kucakladığı zaman kemiklerim sayılıyormuş, şimdi biraz etlenmişim :)
Eşimde durumdan gayet memnun..
Ama ben!!! Bu durumdan hiç memnun değilim. Kilo almaya nasıl başladım kısa sürede, nasıl aldım aklım almıyor.. Her şey evlendikten sonra 2 ay içinde oldu :( 5 kilo aldım bir anda :(
Ramazan ayı geçti spora başladım. 1 hafta gittim, feci şekilde hasta oldum.. Verdiğim 1 aylık para boşa gitti :/
2 haftadır yürüyüşe çıkıyorum hemen hemen her gün.. Az yemeye özen gösteriyorum :)
Hiç abur cubur yemiyorum. Yemekleri bile az az..
Maalesef gram oynamıyorum, tartı hiç eksi göstermiyor :(
Dolabımdaki yığınla kıyafetin olmaması cabası :(
Pantolonlarım olmuyor, işe başlarsam giyecek pantolonum yok :( Eşim dert etme tekrar alırız diyor; ama ben kilo vermeden almak istemiyorum :(
Eteklerim zorla geçse bile içinde patlayacak gibi oluyorum; birçok elbisem ise olmuyor..
Ufffff..
Oturduğumn zaman göbeğimin katlanmasına dayanmıyorum :(

Ne yapıcam, nasıl vericemmm??
Aynada kendime bakmak istemiyorummm..

Diyet mi yapsammm, yardım edinnnnn!!!

P.S. 2 gündür evde tez yazıyorum, canım devamlı bir şeyler yemek istiyor. Bunu nasıl durdurabilirim ki? :(

7 yorum:

GÜZİN dedi ki...

canım malesef bende evlendikten sonra 2-3 kilo ekledim ve bu kaçınılmaz son oluyor:( ama ben gecen sene hayatımda ilk kez diyetisyene gittim ve ilk kez diyet yaptım.. tavsiye ederim ankaradasın esra pozana gidebilirsin canım 6-7 kilo verdirdi sürekli yiyosun gün aşırı çikolata bile yiyosun..tek zoruluğu yediklerini tartman o yüzden ben şuan ona gidemem çalışırken yapmak zor ama evdeysen eğer kesin diyetisyene gitmelisin incecik olmuştum bazı hareketler vermişti onları yaptım felan baya iyi bir diyetisyen..üzülme kilolar kafaya koyduktan sonra hemen verilir:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

canım benim bak ben de evlendikten sonra birden kilo aldım ve nasıl oldu anlamadım bile, bir gün kayınvalidem sen cok kilo aldın demesiyle hönk oldum :) çok sinirlendim kilo almıssın demiyor çok kilo almışsın diyor. neyse tarrtıldım ve acı gercek tokat gibi yüzüme carptı srakk diye tam 7 kilo. ama ne rejim ne spor yapmadım önemli olan baskalarına sebep değil kendim için yapmamdı. gecen salı günü basladım ama diyet psikolojisi beni bozar diye diyetteyim demiyorum sadece beyaz ekmeği hayatımdan cıkarıp yerini kepek veya tam bugday ekmeğine bıraktım.. aksamları ekmek yemiyorum yersem yarım dilim yiyorum. gün içinde bol meyve özellikle elma ve 2 fincan yeşil cay içiyorum bir bucuk haftada sadece küçük bir çikolata bitirdim. bunun dısında her gün 2 top dondurma yiyorum yani kıstım senin anlayacagın istediğim her syeden yiyorum ama az az dibini getirmeden ve sonuc 4 küsür kilo gitti. kuzenim diyete gidiyor ve diyetisyeni karbonhidrat agırlıklı beslenerek zayıflamayı tavsiye ediyormus böylelikle ileride kilo alma sorunu yasanmıyormus bu sekilde dene ve mutlaka günde 2-3lt su iç tatlım.

Miss Sensible dedi ki...

@ Güzin, diyetisyen tavsiyen için teşekkür ederim canım. Araştırıp gitmeye çalışacağım. O kadar çok yemekte yemiyorum, ama nasıl alıyorum anlamadım :)

@Handan, canım ne güzel yazmışsın. İçim rahatladı seni okurken.. Sen ne güzel vermişsin, darısı başıma diyeyim :) Son günlerde dikkat ettikçe tartı daha fazla gösteriyor, sinirm bozuluyor :(

GÜZİN dedi ki...

canım ya çok pardon esra gültekin olacaktı okadar çok düğünle ilgilendmki esra pozan kalmıs aklımda:)

S♥A dedi ki...

Aynı sorunları yaşıyorum ve çok mutsuzum :( Nişandan bu yana 5 kilo aldım ve böyle giderse alıcam gibi görünüyo akşam yemek yemek heleki bukadar düzenli,off çok kötü cidden.Napsak canım ben de bi spora yazılayım diyorum belki haftada 3 gün spor iyi gelir..

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, aynen canım ben de düğünden sonra. Gerçekten düzenli yemek yemek ve eşinin iştahlı oluşu acayip etkiledi beni, benim de iştahım açıldı :)

S♥A dedi ki...

:)) bizde tam tersi,benim iştahım eşiminkini açıyor ;))bi yöntem bulursan gelişmelerden haberdar et tatlım ,)