1 Ekim 2011 Cumartesi

ATV sürmeye gittim; ama..


Bugün Eymir Gölü'ndeydik.. Ne için? ATV sürmek için. Şu dört tekerlekli motosiklet tarzı bir şey. Araba sürüyorum, korkmadan;ama motosikletten çok tırsıyorum. Kendim sürmeyi denemedim; ama birisinin (bu eşim olsa bile) arkasına bindiğim zaman acayip korkuyorum. Neyse bunlar dört tekerlekli diye korkmam sanıp eşimle sürmeye gittik.. Tam motoru çalıştırdılar ben binecekken, acayip bir korku geldi içime..
"Ben çok korkuyorum, süremicem :(" edalarıyla eşimin arkasına bindim :)
Arkada nasıl bağırıyorum bir bilseniz.. "Yavaş git, nolursunnnnnnn" diyerek :)) Halbuki ne kadar hız yapabilirz ki :))
Sadece hatıra fotoğrafı çektirdim, ben kullanıyormuşum gibi :)
Sonrasında Eymir'in etrafında yürüyüş yapıp yazdan kalma son güneşin tadını çıkardık. Zira ben fotoğraftaki kıyafetle bile üşüdüm bugün :(
Eve gelmeden güzelce Balgat'ta bir balıkçıda sağlıklı beslendikten sonra döndük..
Şimdi yarına hazırlanıyoruz. Havalar hazır iyiyken bir piknik yapalım dedik :)

Hiç yorum yok: