22 Eylül 2011 Perşembe

Ve yılın son tatilinden son görüntüler!

Yılın son tatili dedim; ama hiç belli olmaz. Belik bir kaçamak daha yaparım :) ama şu aşamada yapamayacak gibi duruyorum; çünkü yoğun bir ders temposu beni bekliyor!!!

Akçay'daki tatilimizden ve otelimizden daha önce bahsetmiştim, fotoğraflar eşliğinde.. Otelden çook memnun kaldık. Açık büfe olmasa daha iyi olucaktı; çünkü 2 kilo alarak geri döndük. Şimdi paylaşmak istediğim görüntüler dönüş yolundan.

Direk Ankara'ya dönmek yerine Assos-Çanakkale-Bursa yaparak döndük. İşte o güne ait bazı fotoğraflar..


İlk durağımız Assos Antik Kenti oldu.. Akçay- Assos arası yollar çok kötü ve dardı.. İki araba yan yana zor sığıyordu.. Hiç yakıştıramadım!!


Taşların arasında birisi bize "merhaba" diyor.. Iyyyy :)


Manzara nefes kesici!


Aaa burada kim varmış :))


Bunlar hep beni mi bulmak zorunda (?) !!


Yine incik boncuk.. Bir sürü para harcadım bunlar uğruna :))


Sonraki durağımız Truva Antik Kenti.


İyice zoom yaptıktan sonra karşı tarafta bulunan "Çanakkale Şehitleri Anıtı"nı yakalamayı başardım..


Ve Çanakkale.. İlk durağımız tabi ki "Aynalı Çarşı". Ben gözümde çok büyüttüğümden birazcık hayal kırıklığına uğradım :( Çok küçük bir çarşı, içinde de oraya özgü hediyelik eşyalar filan satılıyor;ama insanoğlu görmeden merakını gideremez :)


Daha önce Gelibolu ve Şehitlik'i gezdiğimiz için bu sefer karşıya geçmedik. Çanakkale Boğazı'nın bu kadar dar olduğunu daha önce fark etmemiştim. Karşı tarafta yer alan bu yaz çok rahat gözüküyordu. Bu fotoğraftaki birazcık zoomlu hali o başka :)


Saat Kulesi..


2004 yılında çekilen Truva filminde kullanılan at.. Çanakkale'ye hediye edilmiş..

Bursa'ya vardığımızda gece saat 10'du. Çok yorulduğumuz için burada bir gece konaklayıp ertesi gün yola devam ettik. Ve böylece bir tatilin daha sonuna geldik..


4 yorum:

tubitos dedi ki...

nice keyifli tatillerin olsun şekerim :)

Miss Sensible dedi ki...

teşekkür ederim şekerim :))

pembe fiyonk dedi ki...

akçay çok güzeldir çanakkale daha da güzel.fotolar çok güzel olmuş :)
hiç sorma canım börtü böcek hep bana görünür gittğimiz yerlerde :))

Miss Sensible dedi ki...

Pembe fiyonkcum, Ege'nin neresi güzel değil ki :))
Hiç sevmediğim için böcekleri nereye gitsem beni bulurlar :))