20 Eylül 2011 Salı

Tatil anılarına devammm

4 gündür uğrayamadım bloguma; sebebi ise hasta yatıyor olmam. Birden bire nereden çıktı nasıl hasta oldum anlamadım;ama uzun zamandır bu kadar rahatsızlanmamıştım. Hem sinüzit hem faranjit anlayacağınız feci durumdayım :( Bi ton ilaç içiyorum hala tık yok, en azından ayağa kalkabiliyorum bu yeter :)
Çabucak sağlığıma kavuşmak için dua ediyorum..
Kocacım güzel bakıyordu bana ama o da Paris'e gitti, toplantı için.. Annecim sağolsun yalnız bırakmadı beni.. Onlardayım şimdi.. Yavaş yavaş toparlanmaya çalışıyorum..

Neyse kaldığımız yerden devam edelim hadiii..

İstanbul'daki 2. günümüzde ilk durağımız Anadolu Kavağı oldu. Açıkçası ben daha güzel bir yer bekliyordum;ama küçük bir balıkçı kasabası gibi geldi bana. Biraz dolaşalım diye aranayı park ettik;ama balık restoranlarındaki garsonlar bir türlü rahat vermediler. Sabahın erken saatlerinde sanki balık yiyecekmişiz gibi biri o yandan biri bu yandan kendi restoranına çekmeye çalıştı.

Kısacık bir turun ardından Hz. Yuşa Peygamberi ziyaret ettik. Manzara gerçekten çok güzeldi..

Ziyaretimizden sonra tekrar karşıya geçip Belgrad Ormanları'nda güzel bir piknik yaptık; ama maalesef mangal aşkıyla hiç fotoğraf çekinmemişiz :(

Akşam üzerine doğruda çay içmek için Rumeli Kavağı'na gittik bu seferde. Deniz kenarında bir çay bahçesine oturup Karadenizle Marmara'nın birleştiği eşsiz manzarının tadını çıkardık..

Bundan sonrası için nedense hiç fotoğraf yok. Herhalde fotoğraf makinemi çantamdan çıkarmaya üşenmişim :))

Ertesi gün Ankara'ya dönmek için yola çıktık; ama önce eşimin üniversitesine gittik.. Sarıyer'in tepelerine uzun bir tırmanıştan sonra nihayet Koç Üniversite'sine vardık. ODTÜ'nin biraz daha küçük ve modern hali gibi geldi bana :))

Ve sonra geceye doğru Ankara'ya varabildik.. Ben valiz değiştirip ertesi sabah 4'te bu seferde Akçay için yola çıktım..