30 Eylül 2011 Cuma

Ordan Burdan Şurdan :)

Bu sene özellikle gittiğim ve gezdiğim yerlerden magnet almaya özen gösterdim. Özellikle balayı için gittiğimiz İtalya'dan o kadar çok almışım ki kendim kullanmama ve sevdiğim insanlara vermeme rağmen bir torba daha magnet var :)

Daha önce çıktığım yurtdışı gezilerimden ise hiç magnet yok :( Şimdi düşünüyorumda insan en azından hatıra kalsın diye bir tane alır öyle değil mi? Allah'tan oralardan da değişik süs eşyaları ya da şal gibi kullanabileceğim şeyler almışımda bir hatıra kalmış :)

Bakalım evimizde bu gezilerden geriye kalan ne var??


Venedik'den maske..


Paris köşemiz..


İtalya köşemiz..


Güllük'den (Muğla) almış olduğum yelkenli ve şirin bir testi. Ortalarında ise Cape Town'dan (Güney Afrika) aldığım deve kuşu yumurtası..

Suriye'den kocaman cam tesbih..

Türkiye'den başlayalım..Buzdolabına sadece eşimin ve benim düğünde çekilen fotoğrafımız olduğu için diğer magnetleri kombiye yapıştırdım. Bir de buzdolabının çizilmesini istemediğimden bu kocaman magnetleri yapıştırmaya kıyamadım.


Türkiye'den topu topu 3 magnet var. Bütün Marmara, Ege, Akdeniz kıyılarını gezmiş olmama rağmen.. Daha iç tarafları saymayayım :))

Eşimin mutfağımız için almış olduğu Paris magneti

Arka fonda benim (burada yarısı gözüken) bir fotoğrafım var. Çin Seddi'nde :)

Çin Seddi'nin bır kısmı İtalya magnetinin altında :)

Napoli magnetimizde ise oranın meşhur pizzasını görüyoruz.


Bu magnet İtalya'daki ilk durağımız olan Pompei'den. Magnet'in görevi ise benim geçen seneki Mardin'de çekilmiş olan fotoğrafımı tutmak.

Evlenmeden önceki gezilerimizde aldığım diğer süs eşyaları ise annemlerde :)) Bana özel olanları getirdim evime.
Ürdün'den bir şey almamış şimdi düşünüce farkettim.
Kıbrıs'dan da hiçbir şey yok :(
Singapur'dan magnet yok, kupa yok. Allah'tan saatli bir kalem kutusu almışım da hala kullanıyorum :)
En çok Çin'den almışım. Süs eşyasının dışında kullanmak için bir sürü şey :)
Paris'e gitmemiş olsam da eşim hem evimiz hem de benim için bir sürü şey almış :))

Bundan sonra özellikle magnet almaya özen göstereceğimmm. Bu bana ders olsun :))

10 yorum:

SvGLove dedi ki...

Yine de ne cok sey biriktirmissin canim! Ozellikle koselere bayildim!
Eksikleri de bir gun bir daha gider, tamamlarsin belki;)

Ben de kartpostal topluyorum. Ileride gezgin kosesi yapmak icin;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

maske her zaman favorim.
magnet ben deseverim
hem ucuz hem fazla yer kaplamıyo bavulda :)

cecilia dedi ki...

turizm şirketinde filanmı çalışıyosun yoksa keyif gezisimi bunlar gezmediğin yer kalmamış nerdeyse :) magnetlere bayıldım, anı olarak aldıkların da çok güzel tam küresel bi ev olmuş sizinkisi :)

Miss Sensible dedi ki...

@ SvGLove, beğenmene sevindim canım :) Çok gibi geliyor ama düşündümde bana yeterli gelmedi :)
Kartpostal toplamak da güzel fikir :)

@ Kova Kadınıyım Ben, Magnet konusunda kesinlikle katılıyorum. En güzel hatıra :))

@ Cecillia, turizm şirketinde çalışmıyorum canım, sadece keyif gezisi. Hatta bütün bu gezilerde (İtalya hariç) öğrenciydim daha. Ailecek yaz ve kış gezileri :))

tubitos dedi ki...

canım gezilmedik yer bırakmamışsın:) maşallah..

Miss Sensible dedi ki...

@ tubitos, biraz öyle oldu canım; ama gezmeye doyamıyorum ki :)

S♥A dedi ki...

Canımcım nekadar çok gezmişsin öyle ,) Süper olmuş köşeler..

Miss Sensible dedi ki...

@S&A, evet canım gezmeyi seviyorum.Teşekkürler :)

papatya dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel.Eve donuslerde insani mutlu eden guzel ayrintilar.

Sevgilerle.

Miss Sensible dedi ki...

@ papatya, teşekkürler canım. Kesinlikle, baktıkça insan mutlu oluyor..