16 Eylül 2011 Cuma

Hadi başa saralım :)

Nihayet güzel evime ve Ankarama döndüm. Döner dönmezde kendimi yine eski zamanlardaki gibi yoğun bir tempoda buldum. Ayağımın tozuyla bir sınava girdim ve sonuç olumlu :) Demek oluyor ki yakın zamanda tekrar iş hayatına başlayabilirim. Başka yerlerde deniyorum, onların sonucuna göre karar vericem.

Tekrar fitness'a başladım. İtiraf ediyorum evlendikten sonra kilolarım gitgide artıyor ve ben dur diyemiyorum :( En iyi çözüm kendime hakim olup az yemek ve spor yapmak dedim ve spor salonuna üye oldum..

Yazın yüzünü bile açmadığım yüksek lisans tezime çalışmaya tekrar başladım. Benim için en zorlu süreç bu olacak :( ama dişimi sıkıp bitirmem gerekiyor.
Ve en önemlisi yine blogumdayım. Şimdi uzun zamandır yazmak istediğim yazılarımı yazabilirim.
Şeker bayramıyla başlayalımmmm..


Bayramın 2. günü soluğu Beypazarı'nda aldık.


Beypazarı'nın meşhur havucunu görüyorsunuz fotoğrafta (bir de benim miniğimi :) ) Beypazarı'nda gezip dolaşıp havuç suyumuzu ve havuçlu dondurmamızı yedikten sonra annemler Ankara'ya biz eşimle İstanbul'a devam ettik.

Ve İstanbul turu başlasın..

Bayram nedeniyle kapalı olan "Kapalı Çarşı" nın önünde sadece hatıra fotoğrafı çektirebildim :( Oysa ki gezmeyi ne kadar çok istiyordum :(


Sultanahmet'in vitrinlerini süsleyen ve ağız sulandıran tatlıları. Hayran kaldım görüntüye..

Topkapı Sarayı'ndan manzaraya bakmak için yararak geçtiğim kalabalığın ardından nihayet İstanbul kanatlarımın altında..


Ayasofya, Sultanahmet, Topkapı Sarayı vs. gezdikten sonra ayaklarımın üzerine basamayacak kadar yorulan ben Arkeoloji Müzesi'nde dinlenirken.. İtiraf ediyorum müzeyi gezmek yerine eşimin gezip bitirmesini bekledim :))


Eminönü'nde yenen balık ekmeğin ardında yapılan boğaz turundan bir manzara. Daha önce Ortaköy'den binmiştim boğaz turu için bu sefer Eminönü'nden bindik. 2 saat sürdü ve ben yine o yalılara hayran hayran baktım..

Boğaz turundan sonra çay iyi gider deyip Sarayburnu'nda çay molası verdik ve gece Ortaköy'deydik..

İstanbul'da 1. günümüz böyle geçti. Akşama eve geldiğimizde yorgunluktan bir zaman uyuyamadım.. Bir sonraki yazımda 2. gün neler yapmışız hep beraber göreceğiz :))

5 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

hoşgeldin tatlım valla özlettin kendini :)
ne güzel gezmişsin bol bol :))

Miss Sensible dedi ki...

Ankara düşleri, Teşekkür ederim canım :) Sen de memleketine gitmişsin bayramda, sevindim senin adına :)) Evet baya gezdimmm

karışık_pizza dedi ki...

tatilden sonra onları anlatmak ve resimlemek üzüyor insanı.
bazen keşke hep tatil olsa diyorum ama....
:)

karışık_pizza dedi ki...

tatilden sonra onları anlatmak ve resimlemek üzüyor insanı.
bazen keşke hep tatil olsa diyorum ama....
:)

Miss Sensible dedi ki...

Karışık_pizza, ama insan bir süre sonra tatilden de sıkılıyor :) Ben evimi çok özlüyorum mesela :)