5 Eylül 2011 Pazartesi

Dün İstanbul'da Bugün Akçay'da!

Kısacık yazıp gidicem.
İstanbul gezimiz çok güzel geçti. 2 gün dolu dolu gezdik. Daha önce görmediğim yerler gördüm bu sefer.

İlk gün Tarihi Yarımada yapalım dedik. İstanbul'a resmen turist yağmıştı. (ya da her zaman böyle bilemiyorum) Ayasofya'ya girişte öyle kuyruk vardı ki giremedik. Müzekart süper bir şey, herkese tavsiye ederim. ÖZellikle İstanbul'u gezerken çok işe yarıyor.

KApalıçarşı ve Mısır Çarşısı bayram dolayısıyla maalesef kapalıydı, gezemediğim için çok üzüldüm. Eminönü'nde yenen balık ekmek ve boğaz turuyla günün sonunda öyle yorulmuştuk ki Sarayburnu'n kendimizi zor atıp çay molası verdik. Eve gelip birazcık dinlenip bu sefer arabamızla Ortaköy'e gidelim dedik; ama Çırağan Sarayı'ndan Ortaköy'e tam 40 dk'da gidebildik. İstanbul trafiği gerçekten bazen çıldırtıcı olabiliyor.

Gece12'de Ortaköy'de kumru yedik. Kendime çok kızıyorum çooooooooook :))

O gece uyku öyle tatlı geldi ki ertesi sabah kahvaltıdan sonra yürüyerek gezmek için hala yorgun olduğumuzdan atladık arabamıza Anadolu Kavağı'na gittik. Oradan Hz. Yuşa Peygamberi de ziyaret ettikten sonra bu sefer tam karşıya Sarıyer'e geçtik. Köprüden geçmek, muhteşem Boğaz'ı seyretmek çok hoşuma gidiyor. Belgrad Orman'larında pikniğimizden sonra akşam çayımızı Rumeli KAvağı'nda içip eve geri döndük.

Ertesi sabah İstanbul'dan ayrılış vaktiydi. Kahvaltıdan sonra hemen dönemedik. Eşimin üniversite yıllarını yad etmesi için Koç Üniversite'sine gittik. Ormanlar içinde nezih bir kampüs. Her yer bomboş kimsecikler yoktu.. Oradan Rumeli Feneri'ne inip bir tur attıktan sonra artık yola çıkma vaktinin geldiğini kabul edip Ankara'ya döndük.

Gece geldiğimizde apar topar kirlilieri yıkayıp tekrar valiz hazırladım; çünkü Pazar sabahı bu sefer annemlerle Akçay için yola çıktık.

Ve bu satırları şu an Akçay'dan yazıyorum.

Bu yaz gerçekten çok gezdim. Hepsinden de çok zevk alarak.. Bu son tatilimde güzel gidiyor; ama bir yanım eksik bir yanım buruk... Kocişim yanımda olmadan hep bir şeyler eksik gibi. O olsa keyfim tam yerinde olucak.. Keşke tatil biraz daha uzun olsadı da o da gelebilseydi yanımda.. İlk defa bu kadar uzun ayrı kalıcam ondan :(( Yaa ağlıcam şimdi ama :((

Kısa dedim ne kadar uzun sürdü. Güzel fotoğraflar biriktiriyorum ilerki postlar için.. Çok yakında onlarla döneceğimmm :))