24 Ağustos 2011 Çarşamba

Ramazan Davetleri ve Yorgun Ben


Başlığa bakıp bir de bu postu kaçta girdiğime bakarsanız bu nasıl yorgunluk diyebilirsiniz, haklısınız.
Bütün gün ayakta durup, akşama gelicek misafirlerime hazırlanan ben, iftara 1 saat kala neredeyse ayakta uyuyacak kadar yorulmuştum. Gelin görün ki iftardan sonra enerji depoluyorum herhalde sahura kadar uykum gelmiyor. Uyku düzenimi bozmamak adına uykum gelmemiş olsa dahi yatıyorum;ama bugün misafirler geç gidince, tv'ye takılınca bir de mutfağı toplamam gerekince bu saate kaldım işte :)

Ramazan ayını bu sene doyasıya yaşadım, geçen senenin acısını çıkarırcasına.. Geçen sene bir başıma Ramazan gelmiş mi geçmiş mi anlamamış; ne yaptığım iftardan ne de sahurdan bir şey anlamıştım.. Bu sene bolca davete gittik, bolca misafir ağırladım..

Şimdiye kadar annemin evinde ona yardım mahiyetinde iftar davetlerinde ya tatlıyı ya çorbayı ya da salatayı yapardım; ama şimdi iş başa düşünce hepsini kendim yapıyorum. Bu da bütün günümün mutfakta geçmesine neden oluyor :) Şekil A: Bugün :)

Mutsuz olmuyorum tabiki bu durumdan, akisne yaptığım şeyler beğenilmesi ve afiyetle yenmesi çok hoşuma gidiyor. Bir de şu masa düzenleme olayı var. Birçok bloggerın kurduğu masaların süslü püslü olmaları öyle hoşuma gidiyor ki.. Ne var ki benim öyle ince detaylarla aram pek iyi değil :( Gayet klasik bir masa hazırlıyorum, yine de şık duruyor; ama di mi? :))

Pazartesi günü Kankicanım geldi iftara, hem de evime ilk gelişiydi. Kankicanım benim taaaa ortaokuldan arkadaşımdır.. Birçok anı paylaşmışızdır.. Farklı şehirlerde olmamıza rağmen görüşürüz hala fırsat buldukça.. Gelirken ev hediyesi olarak "Mudo domates sosluk" almış. Görünce öyle sevindim ki;çünkü geçenlerde aynısını Gelinyolu hediye ediyordu;ama ben çekilişe katılmayı kaçırmışım. Gördüğümde tencereyi çok beğenmiştim, katılamadığım için çok üzülmüştüm. Kankim bu senin dediğinde nassssııııl sevindim :)
Bugün misafirim vardı, yarın yine var.. Hazırlıklar tam gaz devam yani..

Bu sene iftarda en çok yaptığım yiecekler ise şöyle oldu;
diye devam ediyor.. Portakal Ağacı sağolsun, bana yemek yapmasını sevdirdi :))

Gelelim orkideme. Orkidem çiçekleri solmuş ve dökülmüştü, şimdi yeniden açtı. Bu orkidenin ben de ayrı bir yeri var; çünkü eşimin bana sürpriz yapıp yollamış olduğu ilk çiçek :)) O zamanlar daha sözlenmemiştik bile, bu çiçek ofise gelmişti. Uff, herkesde bir merak bir merak, tabi kimse daha bir şey bilmiyordu. Ben de söylememiştim yine de :))))






























Şimdi ise evimin süslüyorrr :)























Bu da "cesur yürek" kocam. İnsan hiçbir şeyden korkmaz mı???? Maşallahı var korkmuyorrr.
Benim bakınca bile tüylerim diken diken oluyorrr..
Iyyyy!!!!



















Ramazanın son günlerine giirmiş bulunuyoruz.. Tadını çıkarmaya devam edelim :))

See you soon, şekerlerrrr :)

4 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

canım ellerine sağlık :))
ben de o kadar çok iftara misafir çağırdım ki bu sene gel gör ki bi tanesinin bile fotoğrafını çekmedim :)
hatta evlendiğimden beri o kadar yemekli misafir geldi ben bi türlü çekemedim şu an özeniyorum iftar postlarına o kadar hazırla hazırla bi foto bile yok :(
senin ellerine sağlık canım ama kendini çok yorma kolay gelsin :))
öpüyorum seni:)

NEFES dedi ki...

ellerine sağlık
yeni gelinler böyle yorulur
bence keyfini çıkart bu günlerin ben özledim mesela :((
kertenkeleyi nerden buldunuz

CherrybLossomgirL dedi ki...

allah kolaylık versin , zaten veriyor da anlaşılan :) yoksa bu kadar yemek nasıl yapılır?

Miss Sensible dedi ki...

@ Ankara Düşleri, canım öncelikle seni tebrik ediyorum. İftara davet etmek güzelde çok yorucu oluyor di mi? ama nasıl geçtiğini anlamadım Ramazan ayının bu sayede :))

@Nefes, evet canım yeni gelin olmak kolay değil :))
Kertenkele camımızın önüne gelmişti :))

@Cherryblossomgirl, teşekkürler canım. Bloguma hoş geldin :)