19 Ağustos 2011 Cuma

Oradan, buradan, şuradan!


Uff, yine ne kadar ara vermişim ben böyle!! Kızıyorum kendime!!

Ramazan ayı oldukça güzel geçiyor.. Davetlere gitmeyi sevdiğim gibi sevdiğim arkadaşlarımı evimde ağrılamayı da seviyorum. Akşama kadar mutfaktan çıkamasam da :))

Davetlerimde kurtarıcı görevi gören biriyle sizi tanıştırmak istiyorum.. Karşınızda Tefal Actifryyyy :)

İlk çıktığında bu kadar para sadece patates kızartan bir şeye verilir mi diye düşünüyordum,; ama zamanla marifetlerini öğrenince aşık olmuştum kendisine :) Kocişimde evimize almıştı. Patates kızartmasında et yemeğine kadar neler neler yapılıyor. Bence her mutfakta olması gerekir.


İşte bu güzellikleri de ramazandan önce yapmıştım. Pekmezli soya soslu baget.. MMmmm yiyenler çok beğendilerrr :))


Gelelim Melissalarıma :) Bu ayakkabılarlada aşk yaşamıştım aşkk; ama platonikti. Sonradan benim oldular. Bu da yine kocişimin sürprizlerindennn :) ama fazla dikkat çekici olduğu için öyle her yere giyemiyorum. Aldığımdan beri 2-3 kere ancak giymişimdir, bayılıyorum resmenn :))




Son bombayı da patlatıp gidicem. Geçen gün eşimin iş arkadaşları iftar yemeği düzenlemişler, evli olanlar eşlerini de getirmişlerdi. Eşimin arkadaşının eşiyle merhabalaştıktan sonra ben sizi tanıyorum dedi. Ben de herhalde ODTÜ'den kampüsten filan dicek sandım. Ben sizi hatırlayamadım deyince, blogunuzdan tanıyorum demez miii :)))
Hem şok hem mutlu oldum :)) Daha önce blogumu okuyan kimseyle yüz yüze tanışmamıştım :))
Bi değişik oluyor insannn :))

Bu aralar Wii Fit'e sardım. Yine canım kocişim sürpriz yapıp Wii almış. Ayyy nasıl heyecanla oynuyorum bilseniz; ama ertesi gün bacaklarım hamlamaktan kımıldamıyorlar :)) Kesinlikle tavsiye ederimmm :))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

eveeett dediğim gibi meğer resmi anlamda:) takipte değilmişim.Sormuştun ya nick im ryuzaki. Süpriz karşılaşma beni de mutlu etti.Ayakkabılarını güle güle kullan. Bu arada ben de actifry kullanıyorum.Bana da annem almıştı.İnanılmaz memnun kaldım.Ben de eşime bu akşam actifrydan faydalanarak bişeyler yaptım.elim ayağım oldyu.Kışın da kestane yapmanızı tavsiye ederim.Tekrar görüşmek ümidiyle:)))

Adsız dedi ki...

eveeett dediğim gibi meğer resmi anlamda:) takipte değilmişim.Sormuştun ya nick im ryuzaki. Süpriz karşılaşma beni de mutlu etti.Ayakkabılarını güle güle kullan. Bu arada ben de actifry kullanıyorum.Bana da annem almıştı.İnanılmaz memnun kaldım.Ben de eşime bu akşam actifrydan faydalanarak bişeyler yaptım.elim ayağım oldyu.Kışın da kestane yapmanızı tavsiye ederim.Tekrar görüşmek ümidiyle:)))

tubitos dedi ki...

canım çok eğlenceli bir post olmuş melissalar da çok cici güle güle kullan

Miss Sensible dedi ki...

Canım ya ben de böyle hoş bir karşılaşmayla tanıştığımız için mutlu oldum :) Actifry'da kestane yapmak için sabırsızlanıyorumm :))

@tubitos, uzun süre yazmyınca bir hevesle yazdım bunları :)) teşekkür ederim ccanım :)