2 Ağustos 2011 Salı

Leyleği havada gördüm :)

Bu yaz cidden leyleği havada görmüş olmalıyım ki bir türlü evde oturmak bilmedik :) Düğünden sonra hemen gittiğimiz İtalya turumuz sonrasında Temmuz ayı içinde sadece Kpss olduğu haftasonu evde durabildik..
Öncesinde Amasya, sonraki haftasonu Antalya ve en son geçen haftasonu Bursa ve Eskişehir :)
Bol yürüyüşlü bir gezi oldu. Hem Bursa'da hem de Eskişehir'de arabayı merkeze gelmeden park edip sonrasında hepp yürüyerek gezdik..



İlk durağımız Bursa.. Sabah çok erken saatte yola çıktık. Yolda ağaçlar altında hemen yanı başında dere geçen bir yerde kahvaltı yapıp devam ettik. Bursaya öğlene doğru vardık. Yollarda bu kadar yol yapım çalışması olmasaydı daha da erken varırdık..

Altıparmak Caddesinden yürüyerek önce Zafer Plaza'yı gezdik. Sanki Ankara'da AVM yokmuş gibi biraz alışveriş yaptık :) Oradan yine tabana kuvvet Ulu Camii civarına vardık. Kapalı ÇArşı ve KozaHan'ı gezip güzel güzel şallar aldık :) Ya hepsi mi hoşuna gider insanın hepsi hoşuma gitti, bir de ertesi gün giyeceğim bir elbise aldım.. Tam yazlık tiril tiril,üstümde yokmuş gibi :)
KozaHan'da simit ve gazoz molası verdikten sonra Setbaşına gittik.
Setbaşı bana dinginlik veriyor nedense..



Akşama katılacağımız bir davetin vakti yaklaştığı için tekrar yürüyerek Tophane'ye çıktık.. Çoktan yorulmuştuk ama nafile.. Tophane'de güzel Bursa manzarası seyredilmeden gidilmezdi :)
Biraz seyredip, biraz oturup dinlendikten sonra arabamıza doğru yürümeye başladık ve doğru Mudanya tarafına.. Akşamı da Mudanya'da geçirip Bursa'ya son verdik..

Ertesi gün yine sabah (bu sefer çok erken değil) yola çıktık, bu sefer istikamet Eskişehir.. Yol üzerinde yine bir dere kenarında kahvaltımızı yapıp devam ettik..


Eskişehir'e uzun süredir gelmemiştim ve gerçekten şok oldum şehri görünce. Ne kadar düzenli ne kadar temiz.. Gerçekten hayran kaldım..
Arabamızı Espark AVM'ye bırakıp, orayı şöyle bir turladıktan sonra yine tabanlara kuvvet diyerek şehri yürüyerek gezmeye devam ettik..

Önce Porsuk Çayı boyunca yürüyüş yaptık, sonra tarihi Odunpazarı evlerine doğru yürüdük.. Çiğböreğimizi de yiyip, dinlendikten sonra (akşamı ettik) tekrar şehre yürüyerek son verdik.




Eve vardığımızda gerçekten pert olmuştuk.. Hava 2 gün boyunca çok sıcaktı, Bursa bir de nemliydi.. Çok yorulduk ama çok güzel 2 gün geçirdik..
Ve ben Ağustos ayında evimden bir yere gitmemeye karar verdim :) Ramazan vesilesiyle bu ay hep Ankara'dayım..

Herkese hayırlı Ramazanlar..

Hiç yorum yok: